Кам’янець-Подільський
національний університет імені Івана Огієнка
факультет іноземної філології
кафедра англійської мови
1. Загальна інформація про курс
Назва курсу, мова викладання |
Практика усного та писемного мовлення англійської мови (мова викладання – англійська)
|
Викладачі |
Литвинюк О.М. канд. філол. наук, ст. викладач
|
Профайл викладачів |
Литвинюк О.М. канд. філол. наук, ст. викладач
|
E-mail: |
svitlana.nykytiuk@kpnu.edu |
Сторінка курсу в MOODLE |
Дайте посилання на курс в системі, наприклад, https://moodle.kpnu.edu.ua/course/view.php?id=8953 |
Консультації |
Відповідно до навчального плану, на дисципліну відводиться 3 год. поточних консультацій та 2 год. екзаменаційних консультацій |
2. Анотація до курсу
1. Програма вивчення навчальної дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ укладена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 014 Середня освіта. Мови та література (англійська) з додатковою предметною спеціальністю “Мова і література (німецька / польська)”. Програмні компетентності навчання передбачають:
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
- Здатність працювати в команді.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Здатність застосовувати набуті знання в практичних ситуаціях.
- Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність використовувати знання іноземної мови в освітній діяльності.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність формувати в учнів предметні компетентності.
- Здатність застосовувати сучасні методи й освітні технології навчання.
- Здатність використовувати досягнення сучасної науки в галузі теорії та історії іноземної мови, теорії та історії зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах, практиці навчання іноземної мови й зарубіжної літератури.
- Здатність дотримуватися сучасних мовних норм (з іноземної та державної мови), володіти іноземною мовою на рівні не нижче С1, використовувати різні форми й види комунікації в освітній діяльності, обирати мовні засоби відповідно до стилю й типу тексту.
- Здатність використовувати когнітивно-дискурсивні вміння, спрямовані на сприйняття й породження зв’язних монологічних і діалогічних текстів в усній та письмової формах (іноземною мовою, державною мовою), володіти методикою розвитку зв’язного мовлення учнів у процесі говоріння й підготовки творчих робіт.
3. Мета та цілі курсу
Мета вивчення навчальної дисципліни підготовка висококваліфікованих, вмотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації фахівців-філологів – учителів англійської мови, у ході комплексної реалізації практичної, виховної, розвиваючої та професійно-педагогічної мети в процесі практичного оволодіння іноземною мовою. Практична мета полягає у формуванні в здобувачів вищої освіти лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції.
Професійно-педагогічна мета полягає у формуванні комунікативно-методичної компетенції. Вона передбачає володіння мовою на рівні, що визначається конкретною педагогічною ситуацією, і оволодіння вміннями педагогічного спілкування.
4. Формат курсу
Стандартний курс, комбіноване навчання. Дисципліна професійної підготовки.
5. Результати навчання
Очікувані результати навчання з дисципліни
- Знає сучасні філологічні й дидактичні засади навчання іноземної мови та зарубіжної літератури.
- Знає мовні норми, соціокультурну ситуацію розвитку іноземної мови, особливості використання мовних одиниць у певному контексті, мовний дискурс художньої літератури й сучасності.
- Має творчо-критичне мислення, творчо використовує різні теорії й досвід (вітчизняний, закордонний) у процесі вирішення соціальних і професійних завдань.
- Уміє працювати з теоретичними та науково-методичними джерелами (зокрема цифровими), видобувати, обробляти й систематизувати інформацію, використовувати її в освітньому процесі.
- Володіє комунікативною мовленнєвою компетентністю з української та іноземної мови (лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний компоненти відповідно до загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти), здатний удосконалювати й підвищувати власний компетентнісний рівень у вітчизняному та міжнародному контексті.
- Володіє методиками білінгвального й інтегрованого навчання мови й фахового змісту, дидактикою багатомовності та методикою паралельного вивчення споріднених мов, методикою роботи в гетерогенному (змішаному) навчальному середовищі.
- Ефективно спілкується в науково-навчальній, соціально-культурній та офіційно-ділових сферах; виступає перед аудиторією, бере участь у дискусіях, обстоює власну думку (позицію), дотримується культури поведінки й мовленнєвого спілкування.
- Забезпечує діалог культур у процесі вивчення іноземної мови та зарубіжної літератури, створює умови для міжкультурної комунікації.
- Здатний аналізувати й вирішувати соціально та особистісно значущі світоглядні проблеми, приймати рішення на підставі сформованих ціннісних орієнтирів, визначати власну соціокультурну позицію в полікультурному суспільстві, бути носієм і захисником національної культури.
6. Обсяг і ознаки курсу
Подати інформацію з робочої програми навчальної дисципліни
Найменування показників |
Характеристика навчального курсу |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
|
Освітня програма, спеціальність |
Середня освіта (Англійська мова і література) 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська)
|
Середня освіта (Англійська мова і література) 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська)
|
Рік навчання/ рік викладання |
третій /2021-2022 |
третій /2021-2022 |
Семестр вивчення |
п’ятий - шостий |
п’ятий – шостий |
нормативна/вибіркова |
нормативна |
Нормативна |
Кількість кредитів ЄКТС |
14 кредитів ЄКТС |
14 кредитів ЄКТС |
Загальний обсяг годин |
420 год. |
420 год. |
Кількість годин навчальних занять |
210 год. |
74год. |
Лекційні заняття |
|
|
Практичні заняття |
210 |
74 |
Семінарські заняття |
|
|
Лабораторні заняття |
|
|
Самостійна та індивідуальна робота |
210 |
346 |
Форма підсумкового контролю |
Залік (1 сем.)екзамен (2 сем.) |
Залік (1 сем.)екзамен (2 сем.) |
7. Пререквізити курсу
Передумови для вивчення дисципліни: попереднє вивчення дисципліни «Практичний курс англійської мови»; «Практична граматика англійської мови», «Лексикологія англійської мови» ознайомлення з основними мовними категоріями та поняттями (знання основ мовознавства).
8. Технічне й програмне забезпечення /обладнання
Студенти забезпечені лінгвістичними лабораторіями, та мають можливість працювати в системі модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle. Вивчення курсу не потребує використання програмного забезпечення, крім загальновживаних програм і операційних систем.
9. Політики курсу
Вивчення курсу «Порівняльна лексикологія англійської та української мов» відбувається в межах освітнього процесу, передбаченого програмою підготовки фахівця, зокрема, робочої програми навчальної дисципліни.
Відвідування занять, оцінювання, відпрацювання пропущених занять та перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до «Положення про організацію освітнього процесу в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка» (затвердж. 30.08.2018 р., URL: https://drive.google.com/file/d/1ZbMN35h-7ZSJBBOVvL2bTCaLtRbcQA86/view). Зокрема, здобувачі освіти денної форми навчання зобов’язані відвідувати всі аудиторні заняття, крім тих випадків, коли неможливість їхньої присутності підтверджена відповідними документами. Пропущені заняття відпрацьовуються на консультаціях. Незадовільні оцінки, отримані під час семестрового контролю, а також відсутність оцінки через пропуск екзамену здобувачем освіти (з відповідним документом, що підтверджує неможливість бути присутнім на екзамені) перескладаються на консультаціях у визначені терміни ліквідації академічної заборгованості.
Схема курсу
Денна форма навчання
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||
разом |
у тому числі |
|||||||||
|
лекційні заняття |
практичні заняття |
семінарські заняття |
лабораторні заняття |
самостійна робота |
індивідуальна робота |
||||
Змістовий модуль 1. World Around Us |
||||||||||
Тема 1. Urban and Rural Life |
44 |
|
22 |
|
|
22 |
|
|||
Тема 2. Nature and the English Countryside |
46 |
|
24 |
|
|
24 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 1 |
90 |
|
46 |
|
|
46 |
|
|||
Змістовий модуль 2. Books and Writers. |
||||||||||
Тема 1. Literature and Writing |
44 |
|
22 |
|
|
22 |
|
|||
Тема 2. British and American Crime Fiction |
46 |
|
22 |
|
|
22 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 2 |
90 |
|
44 |
|
|
44 |
|
|||
Разом годин |
180 |
|
90 |
|
|
90 |
|
|||
Заочна форма навчання
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||
разом |
у тому числі |
|||||||||
|
лекційні заняття |
практичні заняття |
семінарські заняття |
лабораторні заняття |
самостійна робота |
індивідуальна робота |
||||
Змістовий модуль 1. World Around Us |
||||||||||
Тема 1. Urban and Rural Life |
38 |
|
4 |
|
|
34 |
|
|||
Тема 2. Nature and the English Countryside |
37 |
|
4 |
|
|
33 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 1 |
75 |
|
8 |
|
|
67 |
|
|||
Змістовий модуль 2. Books and Writers. |
||||||||||
Тема 1. Literature and Writing |
38 |
|
6 |
|
|
32 |
|
|||
Тема 2. British and American Crime Fiction |
38 |
|
4 |
|
|
34 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 2 |
76 |
|
10 |
|
|
66 |
|
|||
Разом годин |
151 |
|
18 |
|
|
133 |
|
|||
6 семестр
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||
разом |
у тому числі |
|||||||||
|
лекційні заняття |
практичні заняття |
семінарські заняття |
лабораторні заняття |
самостійна робота |
індивідуальна робота |
||||
Змістовий модуль 1. English National Festivals, Holidays and Cuisine |
||||||||||
Тема 1. English Cuisine |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Тема 2. National Festivals and Holidays |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 1 |
80 |
|
40 |
|
|
40 |
|
|||
Змістовий модуль 2. Books and Writers |
||||||||||
Тема 1. The Fine Arts |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Тема2. In the Grand Gallery |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 2 |
80 |
|
40 |
|
|
40 |
|
|||
Змістовий модуль 3. The Film Industry |
||||||||||
Тема 1.Films in Today’s Society |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Тема 2.Blown Away |
40 |
|
20 |
|
|
20 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 3 |
80 |
|
40 |
|
|
40 |
|
|||
Усього Усього годин |
240 |
|
120 |
|
|
120 |
|
|||
Заочна форма навчання
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||
разом |
у тому числі |
|||||||||
|
лекційні заняття |
практичні заняття |
семінарські заняття |
лабораторні заняття |
самостійна робота |
індивідуальна робота |
||||
Змістовий модуль 1. English National Festivals, Holidays and Cuisine |
||||||||||
Тема 1. English Cuisine |
76 |
|
8 |
|
|
68 |
|
|||
Тема 2. National Festivals and Holidays |
80 |
|
10 |
|
|
70 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 1 |
156 |
|
18 |
|
|
138 |
|
|||
Змістовий модуль 2. Books and Writers |
||||||||||
Тема 1. The Fine Arts |
82 |
|
12 |
|
|
70 |
|
|||
Тема2. In the Grand Gallery |
76 |
|
8 |
|
|
68 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 2 |
158 |
|
20 |
|
|
138 |
|
|||
Змістовий модуль 3. The Film Industry |
||||||||||
Тема 1.Films in Today’s Society |
80 |
|
10 |
|
|
70 |
|
|||
Тема 2.Blown Away |
75 |
|
8 |
|
|
67 |
|
|||
Разом за змістовим модулем 3 |
155 |
|
18 |
|
|
137 |
|
|||
Усього Усього годин |
469 |
|
56 |
|
|
413 |
|
|||
11. Система оцінювання та вимоги
Поточне усне опитування та поточне тестування; словниковий диктант; написання твору; письмова анотація змісту тексту; переказ змісту прочитаного та прослуханого; презентація колажів та проектних (групових) завдань; оцінка за модульну контрольну роботу; підсумковий контроль у вигляді екзамену.
10. Критерії оцінювання результатів навчання
Розподіл балів за змістовими модулями:
Поточний і модульний контроль (50 балів) |
Залік |
Сума |
|
|||
ЗМ 1 (50 балів) |
ЗМ 2 (50 балів) |
100 |
100 |
|||
Поточний контроль (30 б) |
МКР (20 б) |
Поточний контроль (30 б) |
МКР (20 б) |
|||
Поточний і модульний контроль (60 балів) |
Екзамен |
Сума |
|
|||||
ЗМ 3 (20 балів) |
ЗМ 4 (20 балів) |
ЗМ 5 (20 балів) |
40 |
100 |
||||
Поточний контроль (20 б) |
- |
Поточний контроль (12 б) |
МКР (8 б) |
Поточний контроль (12 б) |
МКР (8 б) |
|||
Поточний контроль (60 балів)
Максимальна кількість балів, яку можна отримати на практичних заняттях за один змістовий модуль – 12 балів, мінімальна – 7 балів (за умови виконання всіх різновидів роботи, передбачених планами практичного заняття). Оцінювання на кожному занятті відбувається за 12-тибальною шкалою, що відображаються відповідно у журналі академічної групи, в кінці вивчення змістового модуля за допомогою відповідної формули підраховується рейтинг кожного студента за 10-тибальною шкалою.
Критерії оцінювання результатів виконання МКР
На підставі виконання завдань модульної контрольної роботи з практики усного та писемного мовлення англійської мови робиться висновок про рівень підготовки студентів. Підсумкова оцінка виставляється з урахуванням балів, отриманих за всі види завдань.
Згідно навчального плану дисципліни передбачається виконання 2 модульних контрольних робіт у кожному семестрі. Розрахунок балів за виконання МКР має наступний вигляд:
V семестр - МКР № 1-2 (20 балів): перше завдання – 5 балів (0,5×10); друге завдання – 5 балів (0,2×10); третє завдання – 5 балів (0,2×10); четверте завдання – 5 балів.
VI семестр - МКР № 1-2 (8 балів): перше завдання – 1 бали (0,1×10); друге завдання – 1 бали (0,1×10); третє завдання – 3 бали (0,2×10); четверте завдання – 3 бали.
Рубрики для оцінювання 4 завдання (написання есе) у МКР 1-2 (8 балів)
|
4 бали |
3 бали |
2 бали |
Змістове наповнення есе |
Тема есе повністю розкрита, твір має 3 структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
Тема есе розкрита не повністю, твір має усі структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
Тема есе розкрита частково, твір має лише 2 структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
|
2 бали |
1 бал |
1 бал |
Граматичне наповнення есе |
Граматично правильна побудова речень, наявність 1-2 незначних помилок. |
Граматично правильна побудова речень, наявність 3-4 помилок. |
Граматично неправильна побудова речень, наявність більше 5 граматичних помилок. |
|
2 бали |
1 бал |
1 бал |
Лексичне та стилістичне наповнення есе |
Правильне вживання лексичних одиниць, відсутність стилістичних помилок, робота виконана охайно. |
Правильне вживання лексики, присутні незначні стилістичні помилки. |
Неправильне вживання слів у реченнях. Відсутність абзаців, багато виправлення. |
Загалом |
|
|
8 балів |
Рубрики для оцінювання 4 завдання (написання есе) у МКР 3-4 (3 бали)
|
1 бал |
0.7 бала |
0.5 бала |
Змістове наповнення есе |
Тема есе повністю розкрита, твір має 3 структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
Тема есе розкрита не повністю, твір має усі структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
Тема есе розкрита частково, твір має лише 2 структурні елементи (вступ, основна частина, висновки). |
|
1 бал |
0.7 бала |
0.5 бала |
Граматичне наповнення есе |
Граматично правильна побудова речень, наявність 1-2 незначних помилок. |
Граматично правильна побудова речень, наявність 3-4 помилок. |
Граматично неправильна побудова речень, наявність більше 5 граматичних помилок. |
|
1 бал |
0.7 бала |
0.5 бала |
Лексичне та стилістичне наповнення есе |
Правильне вживання лексичних одиниць, відсутність стилістичних помилок, робота виконана охайно. |
Правильне вживання лексики, присутні незначні стилістичні помилки. |
Неправильне вживання слів у реченнях. Відсутність абзаців, багато виправлення. |
Загалом |
|
|
3 бала |
Таблиця відповідності шкал оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти
Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни |
Оцінка за шкалою ЕСТS |
Рекомендовані системою ЕСТS статистичні значення (у %) |
Екзаменаційна оцінка за національною шкалою |
Національна залікова оцінка |
90-100 і більше |
А (відмінно) |
10 |
відмінно |
Зараховано |
82-89 |
В (дуже добре) |
25 |
добре |
|
75-81 |
С (добре) |
30 |
||
67-74 |
D (задовільно) |
25 |
задовільно |
|
60-66 |
Е (достатньо) |
10 |
||
35-59 |
FX (незадовільно з можливістю повторного складання) |
|
незадовільно |
не зараховано
|
34 і менше |
F (незадовільно з обов’язковим проведенням додаткової роботи щодо вивчення навчального матеріалу кредитного модуля) |
|
12. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Основна
1. Возна М. О., Гапонів А. Б., Васильченко О.Ю., Хоменко Н.С., Поворознюк Р.В. Англійська мова (IIІ курс). – Вінниця: Нова Книга, 2007. – 491 с.
2. Outcomes. Advanced / Hugh Dellar, Andrew Walkley. – National Geographic Learning, Cengage Learning, 2016. – 217 p. (Student’s Book + Workbook+ CD)
3. Reading with Pleasure: навчально-методичний посібник для самостійної роботи / Кам’янець-Подільський: ВВП «’Апостроф», 2018. – 88 с. Уклад. Галайбіда О.В., Діяконович І.М., Кришталюк Г.А., Кужель О.М., Мельник І.В., Хохель Д.Ю.
Додаткова
1. Гужва Т. Англійська мова. Розмовні теми. Частина 1. – Київ: Тандем, 2000. – 254 с.
2. Гужва Т. Англійська мова. Розмовні теми. Частина 2. – Київ: Тандем, 2000. – 254 с.
3. Черноватий Л. М., Карабан В.І. Практичний курс англійської мови (intermediate). – Вінниця: Нова Книга, 2006. – 354 с.
4. Черноватий Л. М., Карабан В.І. Практичний курс англійської мови (upperintermediate). – Вінниця: Нова Книга, 2006. – 519 с.
5. Янсон В. В. Практичний курс англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Книга 3: Навч. Посібник. – Київ: ТОВ «ВП Логос», 2004. – 368 с.
6. Янсон В. В., Свистун А. В. Практичний курс англійської мови для студентів вищих навчальних закладів. Книга 2: Навч. Посібник. – Київ: ТОВ «ВП Логос», 2003. – 352 с.
13. Рекомендовані джерела інформаці
1. http://www.visitbritain.co.uk/
2. http://www.travelengland.org.uk/
3. http://www.tourism.wales.gov.uk/
4. http://www.visitscottand.com/
5. http://www.ireland.travel.ie/home/
6. Travel/tourism/geography (Australia)
7. http://www.australia.com/ Travel/tourism/geography (Canada)
8. http://www.travelcanada.ca/ Travel/tourism/geography (World)
9. http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/ http://www.thecommonwealth.org/
10. UK news
11. http://www.timesonline.co.uk/
12. http://www.guardian.eo.uk/
13. http://www.telegraph.co.uk/
14. http://news.bbc.co.uk/
15. http://www.channel4.com/news/
16. or the following activities you will need to get
17. the material at these two links:
18. If you have problems with these ridiculously long links then go along to the Current Tip page & click on the links there: http://www.developingteachers.com/tips/curr enttip.htm
19. US news
20. http://www.nvtimes.com/ http://www.usatoday.com/
21. Literature
22. http://www.online-literature.com/
23. http ://www.bl.uk/
24. http ://autfiorsdJrectory.com/
25. English-language pen pals
26. http://www.epals.com / http ://www. eslcafe. com/
27. Generalinformation
28. http://www.bbc.co.uk/
29. http://www.longman-elt.corn/
30. http://www.englishpage.com/index.html
31. http://www.wordskills.com/level/fceform.html
32. http://www.englishjet.com/english_courses_files/tests.htm
33. http://www.world-english.org/
34. http://www.englishlearner.com/
35. http://www.ego4u.com/en/cram-up/tests
- Викладач: Литвинюк Оксана