Предмет вивчення дисципліни: методи аналізу
даних за допомогою цифрових додатків у сфері маркетингу.
Мета вивчення навчальної дисципліни – формування знань щодо введення, обробки даних про
ринок та презентації результатів маркетингових досліджень.
Результати:
Вивчення методів аналізу даних за допомогою цифрових додатків у сфері маркетингу.
Здатність виявляти ефективний інструментарій для конкретної маркетингової потреби.
Здатність підбирати дієві та надійні способи збору, аналізу та візуалізації даних.
Уміння використовувати дані при прийнятті рішень для агенцій, організацій або клієнтів.Спеціальні (фахові) компетентності:
- вміння формувати фінансову звітність за міжнародними стандартами, інтерпретувати, оприлюднювати й використовувати відповідну інформацію для прийняття управлінських рішень;
- здатність застосовувати методи і методики аналітичного забезпечення сучасних систем менеджменту з урахуванням стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності, ризику та/або асиметричності інформації;
- здатність обирати і застосовувати цифрові форми представлення результатів аналізу маркетингових даних.Зміст:
ЗМ 1. Методи маркетингової аналітики:
Технічні елементи маркетингу та аналітичний процес.
Регресійні методи аналізу даних.
Кластерний метод і метод класифікації даних.
Веб-аналітика.
Контент-аналіз.
Моделювання маркетингової аналітики.
ЗМ 2. Візуальна аналітика в маркетингу:
Типологія даних для візуальної аналітики.
Техніки візуалізації даних.
Аналіз цільової аудиторії та локації.
Аналіз продукту.
Аналіз рекламної діяльності.
Аналіз цінової стратегії.Методи:
Активізовані методи навчання: панельна лекція, «ажурна пилка», проблемні методи навчання, метод проектів, метод ділової гри.
Зміст: Лекційні заняття (24 год.), практичні заняття (24 год.), самостійна робота (72 год.)
Поточний контроль:
Система оцінювання знань, вмінь та навичок здобувачів вищої освіти передбачає виставлення балів за усіма формами контролю.
Перевірка та оцінювання знань буде проводитись у таких формах:
1. Оцінювання роботи здобувачів у процесі практичних занять.
2. Оцінювання самостійної та індивідуальної роботи.
3. Проведення модульного контролю.Підсумковий контроль: залік
- Викладач: Буторіна Вероніка