Робоча програма Ділова англійська мова 3 курс 035 Філологія.docxРобоча програма Ділова англійська мова 3 курс 035 Філологія.docx

 

Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

факультет іноземної філології

кафедра англійської мови

 

  1. Загальна інформація про курс

 

Назва курсу, мова викладання

Ділова англійська мова

 

Викладачі

Хоптяр Алла Олександрівна, доцент

 

Профайл викладачів

https://ang.kpnu.edu.ua/khoptiar-alla-oleksandrivna/

E-mail:

khoptyar.alla@kpnu.edu.ua

Сторінка курсу в MOODLE

https://moodle.kpnu.edu.ua/course/view.php?id=1504

Консультації

Відповідно до навчального плану – 3 години консультацій впродовж семестру;

Формат: індивідуальні, групові, міжгрупові.

Позаурочний час проведення, уточнюється зі студентами, залежно від розкладу занять

 

 

 

  1. Анотація до курсу

 

          Навчальна дисципліна «Ділова англійська мова» є нормативною професійної підготовки студента і викладається у контексті підготовки фахівців спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша – англійська, освітньо-професійної програми Англійська мова і література.

Програмні компетентності навчання: здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати мову, що вивчається, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання завдань у різних сферах життя, здатність до організації ділової комунікації.

Сфери реалізації здобутих компетентностей під час працевлаштування: ділове англомовне спілкування на професійному рівні

Обсяг вивчення навчальної дисципліни: 4 кредити ЄКТС, 120 годин, у тому числі 40 годин аудиторної та 80 годин самостійної та індивідуальної роботи.

Форма семестрового контролю: залік.

Інформація про науково-педагогічних працівника, який забезпечує викладання цієї навчальної дисципліни:Хоптяр Алла Олександрівна, кандидат філологічних наук, доцент.

 

  1. Мета і завдання курсу

 

Метою навчальної дисципліни «Ділова англійська мова» є оволодіння студентом діловою англійською мовою як засобом ділового спілкування на професійному рівні, знайомством зі світовим досвідом і досягненнями в галузі  бізнес-комунікації для подальшого використання їх в своїй практичній діяльності; ознайомити студентів із особливостями лексичного матеріалу у сфері ведення бізнесу та ділового спілкування на професійному рівні; сформувати вміння володіти лексичним матеріалом, який пов’язаний із стилістичними особливостями англомовного діловодства; посилити здатність аналізувати англомовні джерела інформації для отримання даних, що є необхідними для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень

 

  1. Формат курсу

Дисципліна професійної підготовки.

 

  1. Результати навчання

Вивчення освітнього компонента «Ділова англійська мова» передбачає набуття здобувачами освіти певних компетентностей та набуття відповідних результатів навчання:

-           Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі філології (лінгвістики, літературознавства, перекладу) в процесі професійної діяльності або навчання, що передбачає застосування теорій та методів філологічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов

-   Загальні компетентності:

-   ЗК 04 Здатність бути критичним і самокритичним.

-   ЗК 05 Здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями

-   ЗК 06 Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

-   ЗК 07 Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

-   ЗК 08 Здатність працювати в команді та автономно.

-   ЗК 09.Здатність спілкуватися іноземною мовою.

-   ЗК 10 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

-   ЗК 11. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

 

Спеціальні компетентності:

-   СК 06 Здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати мову, що вивчається, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.

-   СК 12 Здатність до організації ділової комунікації.

Програмні результати навчання:

-   ПРН 03 Організовувати процес свого навчання й самоосвіти

-   ПРН 05 Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічників різних політичних поглядів тощо.

-   ПРН 10 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.

-   ПРН 11 Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрі і стилів державною та іноземною мовою.

-   ПРН14 Використовувати мову, що вивчається, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання  комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній,  професійній, науковій сферах життя.

-           

  1. Обсяг і ознаки курсу

 

 

Найменування показників

Характеристика навчального курсу

денна форма навчання

заочна форма навчання

Освітня програма, спеціальність

Англійська мова і література

035 Філологія

спеціалізація 035.041 Германські мови і літератури (переклад включно), перша-англійська

 

Рік навчання/ рік викладання

другий /2023-2024

 

Семестр вивчення

четвертий

 

нормативна/вибіркова

нормативна

 

Кількість кредитів ЄКТС

4 кредити ЄКТС

 

Загальний обсяг годин

120 год.

 

Кількість годин навчальних занять

40 год.

 

Лекційні заняття

12 год.

 

Практичні заняття

28 год.

 

Семінарські заняття

0 год.

 

Лабораторні заняття

0 год.

 

Самостійна та індивідуальна робота

80 год.

 

Форма підсумкового контролю

залік

 

 

  1. Пререквізити курсу

 

Передумови для вивчення дисципліни: попереднє та поточне вивчення дисципліни «Практичний курс англійської мови»

 

  1. Технічне й програмне забезпечення /обладнання

 

Вивчення курсу не потребує використання програмного забезпечення, крім загальновживаних програм і операційних систем та навчальної платформи MOODLE (модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища).

Для забезпечення навчального процесу використовується мультимедійне обладнання (стаціонарні та мультимедійні проектори), доступ до мережі Wi- Fi; (навчальна лабораторія 1 (корпус № 1, ауд. 317) вміщує 10 комп’ютерів зі встановленим програмним забезпеченням: Windows 8.1 Pro., Microsoft Office Standart 2013, ACK “ВНЗ”, Google Chrome, Skype 7.25; навчальна лабораторія 16 (корпус №1, ауд. 316) вміщує 10 комп’ютерів зі встановленим програмним забезпеченням: Windows 8.1 Pro Education, LibreOffice 6.1.3.2, Microsoft OneDrive, Google Chrome.

 

 

  1.  Політика курсу (правила та вимоги)

 

Традиційні, активні лекції та з використанням дистанційних технологій освіти, в тому числі на платформах MOODLE, Google-Meet, практичні заняття, індивідуальна, самостійна робота, консультації.

Вивчення курсу «Ділова англійська мова» відбувається в межах освітнього процесу, передбаченого програмою підготовки здобувачів вищої освіти, зокрема, робочої програми навчальної дисципліни.

Відвідування занять. Відвідування занять, оцінювання, відпрацювання пропущених занять та перескладання незадовільних оцінок здійснюється відповідно до «Положення про організацію освітнього процесу в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка» (затвердж. 30.08.2018 р., URL: https://drive.google.com/file/d/1ZbMN35h-7ZSJBBOVvL2bTCaLtRbcQA86/view).

Очікується, що студенти відвідають усі лекції і практичні заняття курсу. Студенти мають інформувати викладача про неможливість відвідати заняття. У будь-якому випадку студенти зобов’язані дотримуватися термінів виконання усіх видів робіт, передбачених курсом.

Пропущені заняття. Студенти відпрацьовують пропущені заняття на консультаціях в усній та письмовій формі, завантажують завдання в MOODLE, виконують завдання в цьому середовищі.

Академічна доброчесність. Очікується, що практичні напрацювання студентів відповідатимуть принципам академічної доброчесності, що передбачено Кодексом про академічну доброчесність Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка https://integrity.kpnu.edu.ua/normatyvna-baza/

Література.

Уся література, яку студенти не можуть знайти самостійно, буде надана викладачем виключно в освітніх цілях без права її передачі третім особам. Студенти заохочуються до використання також й іншої літератури та джерел, яких немає серед рекомендованих.

 

 

10.  Схема курсу

 

 

Дата /

кількість акад. год.

Тема, план

Форма заняття

Матеріали

Література

Інтернетре

сурси

Завдання,

год

Вага оцінки

(балів)

Термін виконання

 

2 год.

 

2 год.

 

2 год.

 

2 год.

 

2 год.

 

 

2 год.

 

 

 

 

 

 

4 год.

 

4 год.

 

4 год.

 

4 год.

 

4 год.

 

 

8 год.

 

Модуль І.

Тема 1. Introduction into Business English

Тема 2. Human Resource Management

Тема 3. Writing CV and Letter of Application.

Тема 4. Job interviewing.

 

Тема 5. The Functions and Characteristics of Money.

Тема 6. Giving a successful presentation of your business plan.

 

 

 

Модуль І.

Тема 1. Introduction into Business English

Тема 2. Human Resource Management

Тема 3. Writing CV and Letter of Application.

Тема 4. Job interviewing.

 

Тема 5. The Functions and Characteristics of Money.

Тема 6. Giving a successful presentation of your business plan.

 

 

Лекція

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичні заняття

 

 

презентація

 

презентація

 

презентація

презентація

 

презентація

 

презентація

 

 

 

1; 2; 3; 4; 5; 6;

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

1; 2; 3; 4; 5; 6; 7

Переглянути презентацію, підготуватися до практичного заняття, виконати самостійну роботу.

Поточний контроль – 50 балів; МКР – 50 балів; Самостійна робота входить до поточного контролю.

Протягом курсу

10. Система оцінювання та вимоги

 

 

Критерії оцінювання знань, умінь, навичок аспірантів

 на навчальних заняттях

Рівні навчальних досягнень

Оцінка в балах (за 12-бальною шкалою)

 

Критерії оцінювання

 

Початковий (понятійний)

1

Студент володіє навчальним матеріалом на рівні засвоєння окремих термінів, мовних фактів без зв’язку між ними: відповідає на запитання, які потребують  відповіді „так” чи „ні”.

2

Студент не достатньо усвідомлює мету навчально-пізнавальної діяльності, робить спробу знайти способи дій, розповісти суть заданого, проте відповідає лише за допомогою викладача на рівні „так” чи „ні”; може самостійно знайти  в підручнику відповідь.

3

Студент намагається аналізувати на основі елементарних знань і навичок; виявляє окремі закономірності; робить спроби виконання  вправ і завдань репродуктивного характеру; за допомогою викладача виконує прості вправи за готовим алгоритмом.

 

Середній (репродуктивний)

4

Студент володіє початковими знаннями, здатний виконати вправи і завдання за зразком; орієнтується в термінах, поняттях, визначеннях; самостійне опрацювання навчального матеріалу викликає значні труднощі.

5

Студент розуміє суть навчальної дисципліни, може дати визначення окремих понять, категорій (однак з помилками); вміє працювати з підручником, самостійно опрацьовувати  частину навчального матеріалу; виконує прості вправи і завдання за алгоритмом, але окремі висновки є нелогічними та непослідовними.

6

Студент розуміє основні положення навчального матеріалу, може поверхнево аналізувати мовні явища, робить певні висновки; відповідь може бути правильною, проте недостатньо осмисленою; самостійно відтворює більшу частину матеріалу; вміє застосовувати знання під час виконання вправ і завдань за алгоритмом, послуговуватися додатковими джерелами.

 

Достатній (алгоритмічно дієвий)

7

Студент правильно і логічно відтворює навчальний матеріал, оперує базовими поняттями, встановлює причинно-наслідкові зв’язки між ними; вміє наводити приклади на підтвердження певних думок, застосовувати  теоретичні знання у стандартних ситуаціях; самостійно користуватися  додатковими джерелами; частково володіє термінологією.

8

Знання студента досить повні для застосування вивченого матеріалу в стандартних ситуаціях; студент вміє аналізувати, робити деякі висновки; відповідь повна, однак з окремими неточностями; вміє самостійно працювати.

9

Студент володіє основним матеріалом, вміє аналізувати і систематизувати інформацію, тлумачить лінгвістичні поняття, категорії; формулює правила; може самостійно опрацьовувати матеріал; має сформовані типові навички.

Високий (творчо-професійний)

10

Студент володіє програмними знаннями та використовує їх у практичних ситуаціях; може визначати  особливості мовних процесів; робить аргументовані висновки; використовує знання, аналізуючи різні мовні явища, процеси.

11

Студент володіє узагальненими знаннями з навчальної дисципліни, аргументовано використовує їх; вміє знаходити джерела інформації та аналізувати їх, застосовувати вивчений матеріал для власних аргументованих суджень у практичній діяльності; спроможний за допомогою викладача підготувати виступ на студентську наукову конференцію; самостійно вивчити матеріал; оцінювати різноманітні мовні явища, процеси.

12

Студент має системні знання; використовує широкий арсенал засобів для обґрунтування та доведення своєї думки; схильний до системно-наукового аналізу явищ; уміє самостійно здобувати і використовувати інформацію; займається науково-дослідною роботою; використовує різноманітні джерела інформації.

 

  1. Самостійна робота

 

Оцінювання самостійної роботи

 

Оцінка

Критерії оцінювання

5

Здобувач вищої освіти в повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно самостійно та аргументовано його викладає його під час усного виступу, глибоко та всебічно розкриває зміст обраної теми, засвідчуючи при цьому використання обов’язкової та додаткової літератури під час підготовки доповіді.

4

Здобувач вищої освіти достатньо повно володіє навчальним матеріалом, обґрунтовано його викладає під час усного виступу, в основному розкриває зміст  обраної теми, демонструючи при цьому використання
обов’язкової літератури. Але при висвітленні проблеми не вистачає достатньої глибини та аргументації, допускаються при цьому окремі несуттєві неточності та незначні помилки.

3

Здобувач вищої освіти в цілому володіє навчальним матеріалом та викладає його основний зміст під час усного виступу, але без глибокого всебічного аналізу, обґрунтування та аргументації, без використання необхідної літератури, допускаючи при цьому окремі суттєві неточності
та помилки.

2

Здобувач вищої освіти не в повному обсязі володіє навчальним матеріалом. Фрагментарно, поверхово (без аргументації та обґрунтування) викладає його під час усного виступу, недостатньо розкриває зміст обраної теми, допускаючи при цьому суттєві неточності.

1

Здобувач вищої освіти частково володіє навчальним матеріалом, не в змозі викласти зміст обраної теми під час усного виступу.

 

 

 

Поточний і модульний контроль (100 балів)

Сума балів

Змістовий модуль 1

(100 балів)

 

100 балів

Поточний контроль

МКР

Самостійна робота

(в поточному контролі)

50 балів

50    балів

 

12.  Підсумковий рейтинг з кредитного модуля (дисципліни)

 

Рейтингова оцінка з кредитного модуля

Оцінка за шкалою ЕСТS

Рекомендовані системою ЕСТS статистичні значення (у %)

Національна залікова оцінка

90-100 і більше

А (відмінно)

10

 

 

зараховано

82-89

В (дуже добре)

25

75-81

С (добре)

30

67-74

D (задовільно)

25

60-66

Е (достатньо)

10

35-59

FX (незадовільно з можливістю повторного складання)

 

 

 

не зараховано

 

 

34 і менше

F (незадовільно з обов’язковим проведенням додаткової роботи щодо вивчення навчального матеріалу кредитного модуля)

 

 

Допуск до підсумкового контролю: відсутність пропусків лекційних і практичних занять або їх своєчасне відпрацювання на консультації, якщо заняття пропущено з поважної причини і є документ, який її засвідчує. Можливе виконання індивідуальних завдань для покращення оцінок.

Рейтингова система, що передбачає оцінювання студентів за всіма видами аудиторної та позааудиторної освітньої діяльності: поточний, підсумковий контроль; презентації, проектна робота, модульні контрольні роботи, тестування, залік.

 

Список рекомендованої літератури

1.      .Бацевич Ф.С. Основи комунікативної лінгвістики : [підручник] / Бацевич Ф.С., К. : Видавничий центр «Академія», 2014, 344 с.

2.      Биконя О.П. Ділова англійська мова: Навчальний посібник. – Вінниця: Нова Книга, 2010. – 312 с.

3.      Ділові комунікації: основні поняття й форми [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://studopedia.org/10-159396.html

4.      Етика ділового спілкування : навчальний посібник / [Т.Б. Гриценко, С.П. Грищенко, Т.Д. Іщенко та ін.]. – К.: Центр учбової літератури, 2017, 344 с.

5.       Скебкова-Пабат М. А. Ділова англійська мова: Навчальний посібник – Львів: «Новий світ – 2000», 2009. – 392 с.

6.       Business English (Ділова англійська мова): Навчальний посібник (друге видання) / уклад.: Хоптяр А. О., Никитюк С.І.  Кам’янець-Подільський: ВПП «’Апостроф», 2021. 84 с.

7.      Кармінська-Бєлоброва М., Шматько Н., Пантелєєв М., Новік І. /Бізнес-комунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі, 2019, [Електронний ресурс]. Режим доступу :  http://studopedia.org/10-159396.html