Мета вивчення навчальної дисципліни - є формування англомовної граматичної компетенції, основними компонентами якої є граматичні навички, граматичні знання та граматична усвідомленість. Для формування цієї граматичної компетенції необхідна система вправ. Комплекс вправ має ціль навчити розуміти вивчені граматичні явища на слух і при читанні текстів різних функціональних стилів; граматично вірно формулювати свої усні та письмові висловлювання англійською мовою в різних комунікативних ситуаціях з дотриманням відповідних стилістичних норм. Студентам необхідно прищепляти ґрунтовні наукові знання граматичної будови англійської мови як домінуючого складника при її вивченні.
Перелік компетентностей, здобуття яких гарантуватиме вивчення цієї дисципліни.
Комунікативно-методична компетенція передбачає володіння мовою на рівні, що визначається конкретною педагогічною ситуацією, і оволодіння вміннями педагогічного спілкування.
Граматичні компетентності: система часо-видових форм дієслова у сфері теперішнього, майбутнього та минулого часів; граматичні категорії іменника, прикметника та прислівника; основні функції артикля; семантичні, морфологічні, перекладацькі та функціональні характеристики модальних дієслів; неособові форми дієслова та предикативні конструкції з ними; категорії умовного способу, його значення та вживання; навчання студентів вести бесіду на граматичні теми і володіти необхідною граматичною термінологією; тренувати навички формулювання правил, розкриття їх сутності, давати функціональну характеристику граматичних явищ, показувати зв’язок граматики з лексикою та перекладом тих чи тих граматичних конструкцій.
- Викладач: Казимір Ірина