Програма практики з географії 10днів..pdfПрограма практики з географії 10днів..pdf

Навчально-методичний план програми практики з географії розроблено для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями/освітніми програмами 014 Середня освіта Географія і Біологія та 106 Географія. Містить навчально-методичне забезпечення проведення польових практик з топографії, фізичної та економічної географії, туризму. Сприяє формуванню у студентів знань і навичок проведення польових досліджень, спостережень та екскурсій.

Мета вивчення навчальної дисципліни Теорія еволюції: формування знань студентів про походження, причини різноманітності, подібності та відмінності видів та надвидових структур, механізми й закони, за якими розвивається органічний світ.

Програма вивчення навчальної дисципліни «Молекулярна біологія» складенавідповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму підготовки (спеціальності) 6.040102 Біологія.

Тип дисципліни. Навчальна дисципліна належить до вибіркових дисциплін циклу професійної та практичної підготовки.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є загальні закономірності структурної організації біологічних макромолекул та молекулярні механізми збереження і реалізації генетичної інформації.

Міждисциплінарні зв’язки: Базовою основою для вивчення молекулярної біології є цитологія, хімія, фізика, біохімія тощо. У той же час матеріал, висвітлений у курсі молекулярної біології, поповнюватиметься у курсі генетики та молекулярної генетики.

Програма навчальної дисципліни складається з одного змістового модуля.

Метою викладання навчальної дисципліни «Молекулярна біологія» є актуалізація знань студентів про будову, значення, функціонування білків, нуклеїнових кислот; формування знань про особливості збереження та відтворення генетичної інформації на молекулярному рівні.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

·       систематизувати уявлення студентів про біополімери, їх будову, значення;

·       формувати уявлення про методи наукових досліджень у галузі молекулярної біології;

·       формувати знання про механізми збереження та відтворення генетичної інформації на молекулярному рівні;

·       розвивати уміння застосовувати отримані теоретичні знання на практиці.