Іноземна мова (англійська) (педагогічний факультет, DOL1-B23, DOL1-B24z, DOL1-B23z, DOLms1-B24z, MM1-B23, MMms1-B24, MM1-B24, MMms1-B24z, ODR1-B24, OMx1-B24) (К)

Програмні компетентності навчання композиції містять загальні компетентності, які діляться на  інструментальні, що передбачають здатність здобувати й аналізувати інформацію з різних джерел, використовувати у професійній діяльності художника знання з композиції, як базові загальні знання в галузі образотворчого мистецтва; використання принципів композиційної побудови творів видатних майстрів у реалізації власних творчих проектів, а також системні: усвідомлення  того, що повсякденна праця над композицією – запорука професійного успіху;  міжособистісні: здатність до критики і самокритики, толерантність, уміння працювати в колективі, загальна культура, прихильність до етичних та естетичних цінностей.
Фахові компетентності  - це оволодіння: теоретичними і практичними основами художньо-композиційної діяльності; законами, правилами та  прийомами композиційних побудов; використанням для підкреслення ідеї твору, форм, фактур, пропорцій, ритміки, контрастів та інше;   компонентами і засобами композиції в їх динаміці; особливостями реалістичної, стилізованої та авангардної композиції, здатністю аналізувати композиційні та стилістичні рішення творів різних видів мистецтв, вести самостійний творчий пошук нових композиційних рішень; виконувати практичні художні завдання.

АНОТАЦІЯ_Декоративно-ужиткове мистецтво.docxАНОТАЦІЯ_Декоративно-ужиткове мистецтво.docx

Декоративно-ужиткове мистецтво – одна з базових навчальних дисциплін у процесі здобування студентами художньої освіти, під час вивчення якої студенти мають змогу ознайомитися з теоретичними основами базових знань і практичних навичок конструктивно-технологічного формотворення художніх виробів в контексті декоративно-ужиткового мистецтва.

       Мета вивчення навчальної дисципліни «Декоративно-ужиткове мистецтво»: професійна підготовка кваліфікованих фахівців у галузі декоративно-прикладного мистецтва, формування у студентів практичних умінь і навичок, необхідних для застосування народного ужиткового мистецтва та сучасних художніх промислів у подальшій професійній діяльності.                                                                                                  

Загальна мета конкретизується в основних завданнях: ознайомлення з видами українського та світового декоративно-прикладного мистецтва; формування практичних знань, умінь і навичок, необхідних для мистецької діяльності на матеріалі народного декоративно-прикладного мистецтва та сучасних художніх промислів; формування ціннісного ставлення до творів декоративно-прикладного мистецтва; виховання бажання примножувати народну скарбницю власними творами декоративно-прикладного мистецтва.