Програмні компетентності навчання: володіння базою основних нормативних документів що забезпечують організацію роботи ГПД; здатність до реалізації методики організації самопідготовки, спортивно-оздоровчої, виховної та гурткової діяльності для вихованців ГПД; здатність до здійснення індивідуально-диференційований, особистісно-орієньований підхід до навчання, розвитку, виховання здобувача початкової освіти; готовність ефективні шляхи, форми і методи організації навчально-виховного процесу в режимі роботи ГПД та можливості особистісного розвитку школяра; уміння творчо застосовувати сучасні прогресивні технології для організації навчально-вихлвного процесу ГПД.
Програмні результати навчання: здобувач вищої освіти обізнаний у сутності понять та нормативно-правової бази «групи продовженого дня» як форми організації навчально-виховного процесу в ЗНЗ, мету, завдання, функції та потенційні можливості групи продовженого дня; здатний організувати ГПД для першокласників згідно специфіки організації навчально-виховної роботи у різновіковій групі продовженого дня за основним и принципами методики організації побутової, навчальної та дозвіллєвої діяльності молодших школярів в умовах ГПД. Готовий до здійснення педагогічної, методичної та психологічної роботи вчителя-вихователя в групі продовженого дня. аналізує типові помилки, яких допускаються вихователі в педагогічній діяльності, а також шукає шляхи і способи їх подолання.
- Викладач: Дорож Ірина
Виробнича педагогічна практика в закладах дошкільної освіти є обов’язковим
компонентом процесу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти,
важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує
встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання,
оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних
знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної
компетентності. Ефективність виробничої педагогічної практики залежить від дотримання
таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її
навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і
методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на
різних етапах її проведення. Виконання індивідуальних науково-дослідних і творчих завдань
стимулює прагнення до розвитку та самовдосконалення, удосконалення системи дошкільної
освіти загалом.
- Викладач: Бура Наталія
- Викладач: Московчук Людмила