012 Дошкільна освіта

Мета вивчення навчальної дисципліни: ознайомлення здобувачів вищої освіти з основами образотворчого мистецтва, особливостями формування у дітей раннього та дошкільного віку інтересу до різних видів образотворчої діяльності, розвитку їхніх творчих здібностей; формування та розвиток у здобувачів вищої освіти необхідних професійних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду; формування вміння володіти сучасними методами організації образотворчої діяльності дітей на різних етапах дошкільного дитинства.

РП ВИР. ПЕД. ПР в ЗДО. 23-24 н.р.++.doc.pdfРП ВИР. ПЕД. ПР в ЗДО. 23-24 н.р.++.doc.pdf

Виробнича педагогічна практика в закладах дошкільної освіти (ЗДО) є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх вихователів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складовими професійної компетентності.
У процесі виробничої педагогічної практики в ЗДО студенти виконують обов’язки вихователя в поєднанні з виконанням науково-дослідних і творчих завдань курсового дослідження.

Мета: формування у студентів професійних умінь та навичок, особистісних здібностей і якостей, необхідних для самостійного виконання ними функцій вихователя дітей дошкільного віку.

Навчальна  пропедевтична  практиа  в  закладах дошкільної освіти (2 курси).

Мета -

Мета: формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про освітньо-виховний комплекс сучасного закладу дошкільної освіти і вихователя як головного суб'єкта освітньо-виховного процесу в закладі дошкільної освіти.