АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«фізична культура»

 

1.    Метою вивчення навчальної дисципліни «фізична культура»

Метою вивчення навчальної дисципліни «фізична культура»  є послідовне формування фізичної культури особистості здобувачів вищої освіти  першого  бакалаврского рівня, набуття знань з основ здорового способу життя  та теорії й методики фізичного виховання, вироблення стійкого стереотипу щодо ведення здорового способу життя;  набуття знань з основ оздоровчо-рухової активності; уміння застосовувати на практиці знання з основ професійно-прикладної фізичної підготовки; формування навичок до щоденних занять фізичними вправами в різноманітних  раціональних формах; виховання здорової, усебічно розвинутої, фізично  досконалої людини з високою творчою і громадською позицією, готовою до довголітньої високопродуктивної праці.

         2. Перелік компетентностей, здобуття яких гарантуватиме вивчення навчальної дисципліни.

Відповідно до освітньо-професійної програми (затверджена ухвалою вченої ради К-ПНУ імені Івана Огієнка від 25 квітня 2021 року, протокол за  № 4) у здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня формуються наступні загальні компетентності:

- Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Здатність  бути відповідальними за свою роботу, бути всебічно розвинутою особистісттю, працювати на блогополуччя суспільства.

 - Навички міжособистісної взаємодії.

Здобувачі можуть працювати в команді, уміти обмінюватись діями  спрямованих на реалізацію спільної діяльності.

- Навики здійснення безпечної діяльності.

Здобувачі  розуміють важливість збереження навколишнього середовища а також реалізації концепції сталого розвитку людства

-Здатність використовувати  різні види та форми рухової активності  та ведення здорового способу життя.

Володіють основними навичками ведення здорового способу життя, знають  різни види рухової активності, вміють  організовувати та використовувати їх у практичній діяльності

Фахові компетентності:

ФК 01– Розуміння необхідності фізичного самовдосконалення та вміння вести здоровий спосіб життя;

- Здатність до загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності

ФК02– Уміння розвивати особисту стресостійкість, навички саморегуляції, уникати та не допускати систематичного перевантаження організму, підтримувати психоемоційне здоров'я;

 ФК 03–Уміння оцінювати  своє здоров’я та свої  функціональні можливості на підставі фізіологічних критеріїв.

ФК04–Здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання із загальної теорії здоров’я та здатність до інтегрування знань про принципи, шляхи та умови ведення здорового способу життя.

ФК05–Здатність здійснювати організацію діяльності з використанням різних видів та форм рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя, зокрема володіти  теорією  та методикою організації і проведення різних видів програм  фітнесу та різних  форм рухової активності, уміти складати  та проводити  їх на практиці.

       Сфера реалізації здобутих компетентносте під час працевлаштування.

Здобувачі вищої освіти у майбутньому  зможуть  ефективно працювати і професійно виконувати свою  роботу. Набуті навички допоможуть їм легко  взаємодіяти  з колективом  під час виконання  професійних завдань.