Навчальна дисципліна «Логопедичне партнерство» розкриває історичні шлях психолого-педагогічної та логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення; складові інтеграційної освіти для дітей з порушеннями мовлення;  завдання логопедичного партнерства;  принципи фахової взаємодії; наукове бачення логопедичного супроводу сім’ї дитини з порушеннями мовлення; ефективність взаємовпливу вчителя-логопеда та фахових спеціалістів на подолання мовленнєвих порушень; результативність логопедичної взаємодії логопеда з  батьками дитини з порушеннями мовлення; основні шляхи логопедичного супроводу з сім’ю дітей з порушеннями мовлення; види логопедичної роботи з батьками; дистанційно-інтерактивні форми роботи; очно-інтерактивні форми роботи; вплив інформаційно-комунікаційних технологій на логопедичне партнерство; методично-логопедична спрямованість батьків; взаємодіяльність логопеда з педагогічними працівниками