1. Анотація до курсу
1. Програма вивчення навчальної дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ укладена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 014 Середня освіта. “Мова і література (німецька / польська)”. Програмні компетентності навчання передбачають:
- вміння використовувати в щоденному оточенні мовні одиниці швидко і спонтанно без помітних утруднень, пов’язаних з пошуком засобів вираження, що має прояв в різних типах мовленнєвої поведінки (аудіювання, говоріння, читання, письмо);
- володіння широким тематичним словником функціональної лексики з програмних тем;
- вміння чітко, логічно та детально висловлюватись на складні теми, демонструючи свідоме володіння граматичними структурами, конекторами та зв’язними програмами висловлювання;
- розуміння широкого спектру достатньо складних та об’ємних текстових одиниць з розвиненими навичками розпізнавання імпліцитного значення;
- вдосконалення умінь усного і писемного перекладу;
- вміння аналізувати англомовні джерела інформації для отримання необхідних даних.
2. Мета та цілі курсу
Мета вивчення навчальної дисципліни підготовка висококваліфікованих, вмотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації фахівців-філологів – учителів англійської мови, у ході комплексної реалізації практичної, виховної, розвиваючої та професійно-педагогічної мети в процесі практичного оволодіння іноземною мовою. Практична мета полягає у формуванні в здобувачів вищої освіти лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції.
Професійно-педагогічна мета полягає у формуванні комунікативно-методичної компетенції. Вона передбачає володіння мовою на рівні, що визначається конкретною педагогічною ситуацією, і оволодіння вміннями педагогічного спілкування.
3. Формат курсу
Стандартний курс, комбіноване навчання. Дисципліна професійної підготовки.
4. Результати навчання
Очікувані результати навчання з дисципліни
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: про мову як суспільне явище, зв’язок її з мисленням, культурою та суспільним розвитком народу; про походження та розвиток мови; про систему мови; її рівні, про зв’язок підсистем мови, про основні одиниці мови і мовлення; про сучасні напрямки в науці, про мову та їх значення для практики навчання іноземної мови; пройдений лексичний матеріал (слова й фразеологічні одиниці).
- Викладач: Литвинюк Оксана