АНОТАЦІЯ

 Метою вивчення обов’язкового освітнього компоненту загальної підготовки «Фізична культура»  є послідовне формування фізичної культури особистості здобувачів вищої освіти  першого  бакалаврського рівня набуття знань з основ здорового способу життя  та теорії і методики фізичного виховання, вироблення стійкого стереотипу щодо ведення здорового способу життя;  набуття знань з основ оздоровчо-рухової активності; уміння застосовувати на практиці знання з основ професійно-прикладної фізичної підготовки; формування навичок до щоденних занять фізичними вправами в різноманітних раціональних формах; виховання здорової, усебічно розвинутої, фізично  досконалої людини з високою творчою і громадською позицією, готовою до довголітньої високопродуктивної праці.      

Програмні компетентності навчання.

Загальні компетентності:

-здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства ,розуміти історію та закономірності розвитку предметно\ області,її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми  рухової активності для активного відпочинку таведення  здорового способу життя використовувати різні види та форми здорового способу життя.

- здатність  бути критичним і самокритичним

-здатність учитися і оволодіти сучасними знаннями

-здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації зрізних джерел

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:

Фахові компетентності:

-розуміння необхідності фізичного самовдосконалення та вміння вести здоровий спосіб життя;

-здатність до загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності;

 -уміння розвивати особисту стресостійкість, навички саморегуляції, уникати та не допускати систематичного перевантаження організму, підтримувати психоемоційне здоров'я;

 - уміння оцінювати  своє здоров’я та свої  функціональні можливості на підставі фізіологічних критеріїв;

-здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання із загальної теорії здоров’я та здатність до інтегрування знань про принципи, шляхи та умови ведення здорового способу життя;

 - здатність здійснювати організацію діяльності з використанням різних видів та форм рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

 Очікувані результати навчання з дисципліни: здобувачі вищої освіти після закінчення курсу мають знати:

- основи здорового способу життя;

- основи безпеки під час занять фізичною культурою;

-використання фізичної культури і спорту в режимі навчання та відпочинку;

- методику підготовки та проведення комплексів фізичних вправ в режимі дня;

- техніку виконання фізичних вправ з  різних видів спорту;

уміти:

- підтримувати, розвивати і удосконалювати функціональний стан свого організму;

- володіти основами самоконтролю  фізичного стану;

- використовувати на практиці методичні прийоми з проведення різних видів занять.

 Засоби діагностики результатів навчання: завдання вхідного і поточного контролю усну перевірку знань; перевірку вміння виконувати вивчені вправи; складання тестів, виконання завдань самостійної роботи