АНОТАЦІЯ
Метою вивчення обов’язкового освітнього компоненту загальної підготовки «Фізична культура» є послідовне формування фізичної культури особистості здобувачів вищої освіти першого бакалаврського рівня набуття знань з основ здорового способу життя та теорії і методики фізичного виховання, вироблення стійкого стереотипу щодо ведення здорового способу життя; набуття знань з основ оздоровчо-рухової активності; уміння застосовувати на практиці знання з основ професійно-прикладної фізичної підготовки; формування навичок до щоденних занять фізичними вправами в різноманітних раціональних формах; виховання здорової, усебічно розвинутої, фізично досконалої людини з високою творчою і громадською позицією, готовою до довголітньої високопродуктивної праці.
Програмні компетентності навчання.
Загальні компетентності:
-здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства ,розуміти історію та закономірності розвитку предметно\ області,її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку таведення здорового способу життя використовувати різні види та форми здорового способу життя.
- здатність бути критичним і самокритичним
-здатність учитися і оволодіти сучасними знаннями
-здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації зрізних джерел
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
Фахові компетентності:
-розуміння необхідності фізичного самовдосконалення та вміння вести здоровий спосіб життя;
-здатність до загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності;
-уміння розвивати особисту стресостійкість, навички саморегуляції, уникати та не допускати систематичного перевантаження організму, підтримувати психоемоційне здоров'я;
- уміння оцінювати своє здоров’я та свої функціональні можливості на підставі фізіологічних критеріїв;
-здатність використовувати під час навчання та виконання професійних завдань базові знання із загальної теорії здоров’я та здатність до інтегрування знань про принципи, шляхи та умови ведення здорового способу життя;
- здатність здійснювати організацію діяльності з використанням різних видів та форм рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Очікувані результати навчання з дисципліни: здобувачі вищої освіти після закінчення курсу мають знати:
- основи здорового способу життя;
- основи безпеки під час занять фізичною культурою;
-використання фізичної культури і спорту в режимі навчання та відпочинку;
- методику підготовки та проведення комплексів фізичних вправ в режимі дня;
- техніку виконання фізичних вправ з різних видів спорту;
уміти:
- підтримувати, розвивати і удосконалювати функціональний стан свого організму;
- володіти основами самоконтролю фізичного стану;
- використовувати на практиці методичні прийоми з проведення різних видів занять.
Засоби діагностики результатів навчання: завдання вхідного і поточного контролю усну перевірку знань; перевірку вміння виконувати вивчені вправи; складання тестів, виконання завдань самостійної роботи- Викладач: Клюс Олена
- Викладач: Скавронський Олександр