Метою викладання навчальної дисципліни  “ Порівняльна педагогіка ”  є: підвищення науково-педагогічного рівня здобувачів, сприяння кращому розумінню особливостей розвитку національного, регіонального та глобального освітнього простору, з’ясування специфічних особливостей побудови, функціонування та розвитку національної освітньої системи порівняно з іншими, краще розуміння закономірностей педагогічного процесу, усвідомлення взаємопов’язаності сучасного світу, розширення загальнокультурного кругозору студентів магістратури.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “ Порівняльна педагогіка ”  є

 - ознайомлення зі станом, тенденціями та закономірностями розвитку світового педагогічного досвіду, а також сучасних національних педагогічних культур;

 - визначення основних тенденцій та закономірностей розвитку  освіти в різних країнах;

 - співвіднесення загальних тенденцій і національної чи регіональної специфіки розвитку освіти.