💛💙🤩😘 Гра є одним з найцікавіших видів людської діяльності, провідною діяльністю дошкільника, засобом його всебічного розвитку, важливим методом виховання. її назвали «супутником дитинства», хоч у житті граються не тільки діти, а й дорослі. Дитяча гра – це діяльність, спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від їх пізнання. Мати дитинство – це передусім мати право на розвиток власної ігрової діяльності, яка є важливою складовою дитячої субкультури.
https://www.youtube.com/watch?v=8ftaFhjNWqI
💛💙😊 Мета вивчення навчальної дисципліни є формування професійної компетентності майбутніх фахівців в галузі дошкільної освіти, що ґрунтується на вивченні теоретико- методичних основ ігрової діяльності дітей дошкільного віку в умовах суспільного дошкільного виховання та сім’ї.
Навчальна дисципліна забезпечує формування й удосконалення фахових компетентностей майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, розкриває важливість ігрової діяльності, як провідної у дошкільному віці; досліджує історію гри; складові методології ігрової діяльності: принципи, теорії гри, об’єктивні закони і закономірності, концепції, підходи, категоріально-понятійний апарат, функції гри, структура ігрової діяльності, класифікація ігор; зміст ігрової діяльності у програмно-методичному забезпеченні дошкільної освіти; методичні засади педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
- Викладач: Каньоса Наталія Григорівна
- Викладач: Пукас Іванна