Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, основні тенденції та закономірності розвитку педагогічної теорії і практики на глобальному, регіональному та локальному рівнях, у співвідношенні їх загальних тенденцій, національної та регіональної специфіки, способи та форми взаємозбагачення національних освітніх систем через використання зарубіжного досвіду.

1.    Мета та цілі курсу

 Метою викладання навчальної дисципліни  "Порівняльна педагогіка” є: підвищення науково-педагогічного рівня здобувачів, сприяння кращому розумінню особливостей розвитку національного, регіонального та глобального освітнього простору, з’ясування специфічних особливостей побудови, функціонування та розвитку національної освітньої системи порівняно з іншими, краще розуміння закономірностей педагогічного процесу, усвідомлення взаємопов’язаності сучасного світу, розширення загальнокультурного кругозору студентів магістратури.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “Порівняльна педагогіка” є

 - ознайомлення зі станом, тенденціями та закономірностями розвитку світового педагогічного досвіду, а також сучасних національних педагогічних культур;

 - визначення основних тенденцій та закономірностей розвитку дошкільної та загальної середньої, вищої освіти,  в різних країнах;

 - співвіднесення загальних тенденцій і національної чи регіональної специфіки розвитку дошкільної та загальної середньої, вищої, професійної освіти.