Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, основні тенденції та закономірності розвитку педагогічної теорії і практики на глобальному, регіональному та локальному рівнях, у співвідношенні їх загальних тенденцій, національної та регіональної специфіки, способи та форми взаємозбагачення національних освітніх систем через використання зарубіжного досвіду.
1.
Мета та цілі курсу
Метою викладання навчальної дисципліни "Порівняльна педагогіка” є: підвищення науково-педагогічного рівня здобувачів, сприяння кращому розумінню особливостей розвитку національного, регіонального та глобального освітнього простору, з’ясування специфічних особливостей побудови, функціонування та розвитку національної освітньої системи порівняно з іншими, краще розуміння закономірностей педагогічного процесу, усвідомлення взаємопов’язаності сучасного світу, розширення загальнокультурного кругозору студентів магістратури.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “Порівняльна педагогіка” є
- ознайомлення зі станом, тенденціями та закономірностями розвитку світового педагогічного досвіду, а також сучасних національних педагогічних культур;
- визначення основних тенденцій та закономірностей розвитку дошкільної та загальної середньої, вищої освіти, в різних країнах;
- співвіднесення загальних тенденцій і національної чи регіональної специфіки розвитку дошкільної та загальної середньої, вищої, професійної освіти.
- Викладач: Дутко Олена