Програма вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» укладена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра.

Тип дисципліни: нормативна.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є: процес цілеспрямованого особистісного розвитку людини в умовах її навчання, виховання, освіти.

У навчальному плані підготовки бакалавра за освітньою програмою Середня освіта (Фізична культура) «Педагогіка» є основною навчальною дисципліною, яка має забезпечити формування необхідних теоретичних знань та практичних умінь майбутніх педагогічних працівників. Опрацювання запропонованого курсу повинно закласти надійне підґрунтя самостійного педагогічного мислення студентів, сформувати уміння осмислювати педагогічну діяльність, навчити приймати виважені, оптимальні, ефективні і доцільні з наукової точки зору рішення у розв’язанні педагогічних завдань.

1.    Мета та цілі курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка» є засвоєння студентами цілісної системи теоретичних знань із педагогіки як науки про виховання та навчання людини; формування здатності та готовності до їх застосування в професійно-педагогічній діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогіка» є:

– забезпечення ґрунтовного засвоєння студентами основ пе­дагогічної науки, теорії виховання та теорії навчання (дидактики);

– розвиток аналітичного педагогічного мислення студентів, формування уміння вивчати та пояснювати педагогічні явища та процеси у їх взаємозв'язку, взаємозалежності;

– забезпечення опанування студентами на міждисциплінарному рівні основними педагогічними категоріями і поняттями;

– формування у студентів розуміння сутності зв'язку між тео­рією педагогічної науки та практикою педагогічної діяльності;

– усвідомлене засвоєння змісту, організаційних форм і методів навчання і виховання дітей шкільного віку в закладах загальної та позашкільної освіти з метою їх гармонійного розвитку;

– стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльність студентів;

– формування у студентів дослідницьких умінь, досвіду робо­ти з підручниками, навчальними посібниками, науковою літерату­рою, періодичними виданнями, іншими джерелами інформації;

– стимулювання студентів до систематичної самостійної навчальної праці, посилення мотивації учіння, формування самооцінювальних умінь;

– виховувати у майбутніх педагогів відпо­відальне ставлення до професійного навчання;

– створення умов для формування професійної компетентності вчителя середньої школи.