Проведення навчальної педагогічної  практики має забезпечити закріплення суттєвих теоретичних  знань і досягнення  таких цілей:

1. Ознайомлення студентів  з основними  формами,  принципами і методами викладання української мови і літератури в основній школі,  з передовим  педагогічним досвідом і його практичним опануванням.

2. Набуття професійних якостей майбутнього  вчителя української мови і літератури, які від- повідають вимогам сучасного суспільства,  а також формування особистих людських якостей фахівців.

3. Флрмування умінь аналізувати освітній процес, робити висновки щодо його удосконалення.

4. Виховання у студентів творчого, дослідницького підходу до навчально-методичної, позакласної діяльності з фаху.

5. Формування потреб у самоосвіті, самовихованні та підвищенні своєї кваліфікації.