Модуль "Основи корекційної педагогіки" є важливим для вивчення майбутніми педагогами. Модуль спрямований на  формування професійної компетентності, особливо в умовах інтенсивного розвитку інклюзивної освіти.  "Основи корекційної педагогіки" повинні сформувати адекватне ставлення майбутніх педагогів до осіб з порушеннями психофізичного розвитку, забезпечити їх готовність професійно здійснювати педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами для їх успішної соціальної інтеграції. 

Мета курсу – розкрити методологічні і теоретичні основи корекційної педагогіки, науково-теоретичні засади корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, розглянути сучасні тенденції і проблеми організації педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, розкрити особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах закладів дошкільної та середньої освіти; сформувати у здобувачів освіти знання, уміння та навички організації ефективної корекційної допомоги дітям з психофізичними порушеннями в інклюзивних групах та класах, розуміння специфіки надання їм необхідної допомоги.

Завдання курсу:

-                      сформувати поняття про корекційну педагогіку як науку, її предметні галузі, основні поняття корекційної педагогіки;

-                      ознайомити із закономірностями розвитку різних категорій дітей з особливими освітніми потребами, особливостями їх корекційного навчання і виховання, підходами до організації освіти дітей, які мають порушення психофізичного розвитку;

-                      проінформувати майбутніх вчителів про стан допомоги дітям з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку держави, нормативно-правове забезпечення і практику надання корекційно-реабілітаційної допомоги різним групам дітей з особливостями психофізичного розвитку;

-                      сформувати уявлення про значущість своєчасного виявлення порушень у розвитку дітей, шляхи та способи їх попередження, діагностики та корекції;

-                      ознайомити з педагогічними технологіями виховання і навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, з особливостями забезпечення індивідуалізації їх розвитку;

-                      формування професійного інтересу у педагогів закладів загальної середньої освіти до проблеми виховання і навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку, розкриття перед ними освітніх можливостей різних предметних галузей корекційної педагогіки і потенційних можливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

-                      сформувати позитивне професійне та загальнолюдське ставлення до осіб з порушеннями розвитку та готовність їм допомогти.