НАВЧАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗДО (PO1-B18).docxНАВЧАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗДО (PO1-B18).docx

Практика є невід’ємною складовою системи професійної підготовки педагога. Саме педагогічна практика забезпечує фундамент для формування основних педагогічних умінь та навичок майбутніх вихователів. Головною метою практичної підготовки студентів є сприяння вихованню професійних якостей і психічних властивостей особистості майбутнього спеціаліста, розвитку в студента інтересу до обраної професії. Під час педагогічної практики студент-практикант, спираючись на зразки методичних матеріалів та використовуючи настанови методиста, оволодіває основами конструктивно-планувальних, комунікативно-навчальних, організаційних, дослідницьких умінь. К.Д.Ушинський писав, що «метод викладання можна вивчити за книгою чи зі слів викладача, але набути навички щодо використання цього методу можна лише довготривалою практикою». Тому навчальна педагогічна практика є важливим елементом у системі безперервної педагогічної практики майбутніх педагогів. Цей вид практики сприяє ознайомленню студентів з функціями вихователя закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО) на найвідповідальнішому етапі його професійної діяльності, особливостями організації навчально-виховної роботи в групах раннього віку.