Мета вивчення навчальної дисципліниопанування студентами специфіки мистецьких наукових дослідницьких робіт; ознайомлення зі структурою та вимогами до наукових досліджень, методами наукового дослідження; прищеплення студентам інтересу до наукового дослідження, поглиблення й розширення теоретичних знань з даної дисципліни; вміння творчо застосовувати теоретичні знання і практичні вміння з психолого-педагогічних й мистецьких дисциплін, критично оцінювати фахову літературу, самостійно здобувати дослідним шляхом нові мистецько-педагогічні знання, вдосконалювати теорію та практику мистецької освіти; підготовити студентів до майбутньої професійної діяльності  учителя музики шляхом осмислення з позицій сучасного розвитку вітчизняної педагогічної науки.

 Програмні компетентності навчання:

-                     Володіння     методами     та     навичками планування   та   прогнозування   наукової діяльності в галузі освіти;

-                     Здатність планувати та прогнозувати наукову діяльність у галузі освіти;

-                     Здатність застосовувати методичний інструментарій прогнозування в галузі

освіти;

-                     Здатність      приймати      рішення      щодо доцільності    та    ефективності    наукових досліджень;

-                       Здатність          організовувати          пошук джерельної бази наукового дослідження;

-                       Здатність застосовувати технологію дослідницької роботи;

-                     Здатність оприлюднювати результати наукового дослідження;

-                     Здатність визначати інформацію, необхідну для наукових досліджень;

-                     Здатність аналізувати результати наукових досліджень у галузі освіти;

-                     Здатність збирати, обробляти, систематизувати та узагальнювати інформацію щодо дослідження музично-педагогічної сфери;

-                     Здатність використовувати та удосконалювати методичний

інструментарій дослідження музично-педагогічної сфери, вивчати та впроваджувати передові педагогічні технології, проводити наукові дослідження з визначених напрямків музичного мистецтва;

-                       Здатність усвідомлювати себе як частку соціального колективу та суспільства.

 Очікувані результати навчання з дисципліни.

Студенти мають знати:

-                     специфіку мистецьких досліджень;

-                     структуру й вимоги до наукового дослідження;

-                     особливості вивчення інформаційних джерел;

-                     методи наукового дослідження;

-                     особливості проведення педагогічного експерименту (види експерименту; якісну та кількісну характеристику результатів дослідження; критерії педагогічної діагностики художнього розвитку особистості, тощо).

Студенти мають  уміти: застосовувати набуті знання при написанні науково-дослідної діяльності; узагальнювати, систематизувати, поглиблювати знання із соціально-гуманітарних дисциплін та фахових предметів, адже навчальним планом передбачено організацію, написання та захист кожним студентом науково-дослідної роботи (курсової, магістерської); студент повинен уміти також продумано організовувати самостійну роботу, яка забезпечує успішне оволодіння не тільки програмовим матеріалом, але й навичками творчої дослідницької діяльності; студент має уміти виявляти зв’язки між процесами розвитку музично-педагогічної, філософської та художньо-естетичної думки; аргументувати власні погляди при вирішенні сучасних проблем художньо-педагогічної практики.

Засоби діагностики результатів навчання: контроль засвоєння теоретичних знань (опитування на практичних заняттях), контроль самостійної роботи студентів (виконання письмових завдань, виконання ІНДЗ), виконання МКР.