Предметом вивчення навчальної дисципліни є: принципи організації дозвілля туристів, особливості туристичної та рекреаційної анімації.

Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» вивчається після вивчення таких дисциплін як «Організація туризму», «Технологія туристичної діяльності», «Організація готельного господарства», «Основи туроперейтингу».

Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів:

1.            Розвиток сфери дозвілля.

2.            Методичні основи організації анімаційної діяльності.

1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» є опанування теоретичними, професійними знаннями і практичними навичками щодо організації анімаційних послуг в туристичній сфері.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» є:

1)    аналіз культурно-дозвільної діяльності;

2)    аналіз культурного менеджменту;

3)    дослідження способів організації і технологій обслуговування споживачів у сфері дозвілля;

4)    дослідження способів організації і технологій обслуговування споживачів у сфері індустрії розваг;

5)    отримання практичних навиків щодо організації дозвілля в туризмі.

6)    дослідження основних підходів та критеріїв класифікації підприємств дозвілля;

 

7)    дослідження сутності, значення та передумов зародження анімації в туризмі;

8)    визначення особливостей роботи аніматора з різними категоріями туристів;

9)    визначення особливостей складання анімаційних програм;

10)           отримання практичних навиків розробки анімаційних програм різного спрямування.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

·     професійну термінологію, що існує в даній сфері;

·     передумови зародження сфери дозвілля;

·     українське законодавство у сфері сервісу, культури, дозвілля;

·     особливості різних складових культурно-дозвільної інфраструктури;

·     особливості організації дозвілля в туризмі;

·     передумови зародження анімації в туризмі;

·     критеріїв класифікації підприємств дозвілля;

·     особливості різних категорій туристів;

·     особливості складання анімаційної програми;

уміти:

·     класифікувати  види культурно-дозвільної діяльності;

·     визначати напрямки організації культурно-дозвільної діяльності в перехідний період;

·     аналізувати економіку культури та її соціальне значення;

·     застосовувати критерії класифікації видів дозвільної діяльності;

·     застосовувати технології обслуговування в сфері культури і дозвілля.

·     організовувати роботу аніматора з різними категоріями туристів;

·     складати анімаційні програми;

·     організовувати роботу аніматора у різних закладах дозвілля;

·     організовувати заходи музичного спрямування;

·     організовувати заходи спортивного спрямування.