Предметом вивчення навчальної дисципліни є: принципи організації дозвілля туристів, особливості туристичної та рекреаційної анімації.
Міждисциплінарні зв’язки. Дисципліна «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» вивчається після вивчення таких дисциплін як «Організація туризму», «Технологія туристичної діяльності», «Організація готельного господарства», «Основи туроперейтингу».
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів:
1. Розвиток сфери дозвілля.
2. Методичні основи організації анімаційної діяльності.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» є опанування теоретичними, професійними знаннями і практичними навичками щодо організації анімаційних послуг в туристичній сфері.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація туризму: організація анімаційної діяльності» є:
1) аналіз культурно-дозвільної діяльності;
2) аналіз культурного менеджменту;
3) дослідження способів організації і технологій обслуговування споживачів у сфері дозвілля;
4) дослідження способів організації і технологій обслуговування споживачів у сфері індустрії розваг;
5) отримання практичних навиків щодо організації дозвілля в туризмі.
6) дослідження основних підходів та критеріїв класифікації підприємств дозвілля;
7) дослідження сутності, значення та передумов зародження анімації в туризмі;
8) визначення особливостей роботи аніматора з різними категоріями туристів;
9) визначення особливостей складання анімаційних програм;
10) отримання практичних навиків розробки анімаційних програм різного спрямування.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
· професійну термінологію, що існує в даній сфері;
· передумови зародження сфери дозвілля;
· українське законодавство у сфері сервісу, культури, дозвілля;
· особливості різних складових культурно-дозвільної інфраструктури;
· особливості організації дозвілля в туризмі;
· передумови зародження анімації в туризмі;
· критеріїв класифікації підприємств дозвілля;
· особливості різних категорій туристів;
· особливості складання анімаційної програми;
уміти:
· класифікувати види культурно-дозвільної діяльності;
· визначати напрямки організації культурно-дозвільної діяльності в перехідний період;
· аналізувати економіку культури та її соціальне значення;
· застосовувати критерії класифікації видів дозвільної діяльності;
· застосовувати технології обслуговування в сфері культури і дозвілля.
· організовувати роботу аніматора з різними категоріями туристів;
· складати анімаційні програми;
· організовувати роботу аніматора у різних закладах дозвілля;
· організовувати заходи музичного спрямування;
· організовувати заходи спортивного спрямування.
- Викладач: Хоптяр Андрій