Метою дисципліни є формування теоретичних знань і практичних

навичок зі збору кон'юнктурної інформації, аналітичного опрацювання даних

економічних оглядів, поглиблене вивчення особливостей методології і набуття

практичного досвіду організації та проведення моніторингу світового ринку

готельних і ресторанних послуг; використання сучасних методик для

здійснення моніторингу та прогнозування коливання попиту та пропозиції на

світовому ринку готельних і ресторанних послуг з метою прийняття адекватних

економічній ситуації підприємницьких рішень.

Предметом вивчення дисципліни «Моніторинг світового ринку

готельних і ресторанних послуг» є оволодіння технологією, інструментарієм та

методичними прийомами щодо здійснення моніторингу світового ринку

готельних і ресторанних послуг.

Кожне підприємство готельного та ресторанного бізнесу незалежно від

його профілю, масштабів, країни та регіону діяльності не може розраховувати

на тривалий успіх на ринку, досягнення бажаних результатів без копіткої праці

з дослідження кон'юнктури світового ринку готельних і ресторанних послуг.

Процес вивчення та аналізу світового ринку послуг, у т.ч. готельних і

ресторанних послуг, досить складний, що зумовлюється впливом сукупності

чинників та умов, які постійно змінюються і є різними за своєю природою,

тривалістю та напрямом впливу. Після вивчення курсу «Моніторинг світового

ринку готельних і ресторанних послуг» студент повинен знати:

- загальний взаємозв'язок процесів і явищ у світовій економіці та їх

вплив на кон'юнктуру ринку готельних і ресторанних послуг; кількісні та якісні

характеристики основних ринкових процесів; основні ознаки та особливості

світового ринку готельних і ресторанних послуг;

- загальні та специфічні методи кон'юнктурного аналізу та прогнозу

світового ринку готельних і ресторанних послуг.

Студент повинен вміти:

- забезпечити постійне і безупинне спостереження за кон'юнктурою

світового ринку готельних і ресторанних послуг;

- аналізувати загальні економічні процеси на світовому ринку готельних

і ресторанних послуг;

- інтерпретувати зміни економічної кон'юнктури на світовому ринку

готельних і ресторанних послуг з урахуванням принципів системності,

цілеспрямованості, безперервності, комплексності, гнучкості;

- охарактеризувати вектор і швидкість зміни основних параметрів

світового ринку готельних і ресторанних послуг;

5

- виявити причинно-наслідкові зв'язки у розвитку кон'юнктури світового

ринку готельних і ресторанних послуг;

- виділити головні умови, що визначають ринкову ситуацію у готельно-

ресторанній справі;

- сформулювати висновки щодо перспектив розвитку світового ринку

готельних і ресторанних послуг.

Студент повинен набути навички:

- систематичної роботи з різноманітними джерелами кон'юнктурної

інформації щодо світового ринку готельних і ресторанних послуг;

- збору і накопичення кон'юнктурної інформації щодо світового ринку

готельних та ресторанних послуг;

- використання кон'юнктурних показників та індикаторів для аналізу та

оцінки стану ринкової ситуації у готельно-ресторанній справі;

- підготовки прогнозів кон'юнктури щодо основних тенденцій розвитку

світового ринку готельних і ресторанних послуг;

- складання звітів за результатами дослідження кон'юнктури світового

ринку готельних і ресторанних послуг, оглядів кон'юнктури, аналітичних

довідок та інших документів.