1.                Мета вивчення навчальної дисципліниформування всебічно підготовленого спеціаліста для закладів загальної середньої освіти, здатного на високому рівні організувати та реалізувати оркестрову діяльність зі школярами в умовах урочної та позакласної роботи; забезпечити студентів комплексом необхідних знань, вмінь та навичок, проведення музично-естетичної роботи у закладах загальної середньої освіти; розвиток інструментально-виконавських умінь здобувачів вищої освіти у процесі засвоєння зразків вітчизняної та зарубіжної оркестрової музики; формування у здобувачів вищої освіти світоглядних орієнтацій і компетентностей у сфері музичної культури і мистецтва, виховання потреби у творчій самореалізації.

Основні завдання навчального курсу:

                        - удосконалення навичок оркестрової та ансамблевої гри;

                        - формування особистості, спрямованої на професійно-творчий розвиток, оркестрове мислення та готовність до самоорганізації і самовдосконалення;

                        - розвиток музичного cвітогляду студентів засобом ознайомлення із широким колом творів класичної, сучасної, фольклорної музики;

                        - розвиток навичок сценічної майстерності студентів у процесі виконавської діяльності.

    Очікувані результати навчання з дисципліни.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні

знати:

-                     суть і зміст основних понять та категорій дисципліни;

-                     характеристики оркестрових музичних інструментів;

-                     правила користування оркестровими інструментами та обладнанням;

-                     вимоги до учасника оркестру;

-                     правила поведінки на сцені;

-                     розташування оркестрових груп;

-                     акустичні властивості оркестрових груп та  всього оркестру;

-                     вимоги Галузевого стандарту вищої освіти щодо особистості та компетентності педагога;

-                     принципи, методи, форми навчання і виховання;

-                     історико-теоретичні відомості щодо будови та функційних особливостей народних інструментів а також щодо специфіки оркестрового виконавства;

-                     організаційно-методичні, психолого-педагогічні особливості діяльності педагога-керівника інструментального колективу у закладі загальної середньої освіти.

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні вміти:

-                     грати на оркестрових музичних інструментах;

-                     провести настроювання музичного інструмента;

-                     вміти провести репетицію оркестрової групи та всього оркестру, реалізуючи свій творчий потенціал;

-                     здійснювати корегування та редагування оркестрових партій та оркестрової партитури;

-                     виконувати на достатньому рівні на заняттях-концертах вивчений оркестровий репертуар;

-                     застосовувати навички колективної гри;

-                     реалізовувати музично-виконавську компетентність підпорядковуючи  індивідуальне виконавство колективному музикуванню.

 Засоби діагностики результатів навчання: МКР, залік.