Технологія туристичної діяльності – це дисципліна, що

має особливе практичне значення під час підготовки фахівців для

туристської галузі, сутність якої полягає у вивченні теоретичних аспектів

технології формування як групових, так й індивідуальних турів, а також

технології просування турів і на рівні туроператора, і на рівні турагента.

Основною метою дисципліни є набуття студентами практичних

навичок із особливостей турагентської й туроператорської діяльності, що

визначає необхідність вивчення наступних питань:

 використання систем бронювання при пошуку турів на сайтах

туроператорів;

 особливості роботи з друкованими матеріалами туроператорів;

 принципи роботи турпідприємств-консолідаторів;

 особливості ціноутворення при формуванні та продажу

турпродукту, комісійні та бонусні програми турпідприємств;

 принципи використання комп’ютерних систем бронювання

авіаквитків;

 особливості надання страхових полісів виїжджаючим за кордон;

 види туристської документації, особливості їхньої виписки та видачі

тощо.