Навчальна дисципліна «Мотиваційний
менеджмент» буде корисна майбутнім висококваліфікованим фахівцям для отримання
необхідних знань стосовно теорій мотивації та управління мотивацію персоналу в
сучасних умовах функціонування організацій різних форм власності. Для
вітчизняного підприємництва важливо мати певні конкурентні переваги на ринку.
Інноваційна активність створює підґрунтя для набуття конкурентних переваг. В
цьому аспекті людські ресурси є головним джерелом створення інновацій. Кожен
працівник має свій психотип та по-різному реагує на ту, чи іншу ситуацію, тому
необхідно ретельно підбирати методи мотивації, виходячи з побажань та потреб
кожного робітника.
Основними цілями мотиваційного менеджменту є виявлення
індивідуальних мотиваторів, виявлення того, що в діяльності людини знаходиться
в прямому зв'язку з мотиваційним впливом, аналіз мотиваційного клімату в
організації, розробка ефективної довгострокової системи стимулювання,
нематеріальні методи мотивації, профілактика демотивації в період змін або в умовах
невизначеності.
- Викладач: Семендяк Вадим