Опис  (анотація): навчальна дисципліна «Основний музичний інструмент та концертмейстерський клас»  передбачає:

-         оволодіння спеціальними знаннями, вміннями та навичками гри на основному музичному інструменті, необхідних для відтворення художнього задуму твору;

-          формування навичок виконавського саморегулювання;

-          виконання музичних творів різних епох і стилів на високому художньому рівні;

-         акомпанування солістам (вокалістам, інструменталістам) або власному співу;

-         розвиток музичних здібностей та художніх смаків студентів у процесі вивчення та виконання музичних творів;

-         оволодіння раціональними методами роботи над музичним твором;

-         формування навичок самостійної роботи за музичним інструментом.

Тип: дисципліни професійної і практичної підготовки

Термін вивчення: 1, ІІ, ІІІ курси (І, ІІ, ІІІ, ІV, V, VІ семестри).

Викладацький склад: доктор педагогічних наук, професор кафедри музичного мистецтва Лабунець В. М.; ; кандидат педагогічних наук, доцент   кафедри музичного мистецтва Карташова Ж. Ю.; кандидат мистецтвознавства, доцент  кафедри музичного мистецтва Боршуляк А.М..; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Чайка С.В.;  кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного Лаврентьєва Н.В.; 

       Мета вивчення навчальної дисципліни: забезпечення необхідного рівня професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва: виховання професійних якостей, формування і розвиток комплексу виконавських та практично-фахових умінь і навичок для реалізації усіх видів музичної та мистецької діяльності на уроках музичного мистецтва та  позакласній музично-виховній роботі в закладах загальної середньої освіти.

 

Основними завданнями дисципліни «Основний музичний інструмент та концертмейстерський клас» є:

-         формування у студентів позитивного, свідомого ставлення до музично-виконавської підготовки з основного музичного інструмента;

-         засвоєння всієї системи виконавських умінь і навичок, необхідних для відтворення художнього задуму твору;

-         формування навичок виконавського саморегулювання  виконання музичних творів різних епох і стилів на високому художньому рівні;

-         акомпанування солістам (вокалістам, інструменталістам) або власному співу;

-         організація самостійної  роботи за музичним інструментом.

-         формування у студентів музично-педагогічних здібностей (розвиток музичних здібностей та художніх смаків студентів у процесі виконання музичних творів;

-         формування у студентів організаційно-педагогічних здібностей (організація та проведення музично-освітніх заходів);

-          формування у студентів інструментально-методичних вмінь (для музично-педагогічної роботи в класі основного музичного інструмента в музичному дитячому гуртку, студії тощо).