Анотація. Навчальна дисципліна «Тренінг командотворення в системі соціального захисту» передбачає формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань щодо побудови ефективної командної роботи в системі соціального захисту. У час стрімких соціально-економічних змін актуальними стають уміння успішно налагодити роботу в команді для ефективного досягнення поставлених цілей. Роботодавці часто оцінюють навички працювати в команді набагато вище, ніж інші професійні навички. Разом з тим, опанування навичок командної роботи передбачає важливі компетенції: уміння критично мислити і довіряти іншим, конструктивно критикувати та сприймати критику у свою адресу, брати на себе відповідальність та делегувати повноваження, вміло здійснювати керівництво і підпорядковуватись іншим. Тому ця навчальна дисципліна є досить актуальною для фахівців соціальної сфери, які повинні мати навички командної роботи. Вивчення цієї дисципліни надасть можливість здобувачам вищої освіти підвищити власний рівень узгодженої роботи в команді, розвинути вміння здійснювати заходи для згуртування колективу і створення рівноправних стосунків в системі соціального захисту.
Мета курсу: сформувати у здобувачів вищої освіти ефективну взаємодію у групі, створити позитивні зміни у соціально-психологічних параметрах команди після безпосередньої участі в навчанні, що сприяє ефективній роботі команди в реальних умовах і загальному організаційному розвитку в системі соціального захисту.
Програмні компетентності:
Загальні компетентності:
ЗК 01 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 10 Здатність працювати в команді
ЗК 11 Здатність генерувати нові ідеї (креативність)
Спеціальні компетентності:
СК 08 Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
СК 11 Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців
Програмні результати навчання:
ПРН 10 Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
ПРН 14 Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
ПРН 21 Володіння методами комунікації у застосуванні різних форм взаємодії та спільної діяльності
- Викладач: Дідик Наталя Михайлівна