Розвиток якісних послуг у громаді є питанням забезпечення поваги до прав людини і гідного життя для всіх, хто потребує догляду та підтримки. Процеси децентралізації, деінституалізації вимагають подальшого розвитку системи надання послуг, особливо тих, які мають бути доступними на рівні громади. Одним з головних питань залишається визначення потреб громади у тих чи інших послугах. Тому актуальним є методологічна база професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до діяльності в ОТГ. 

Мета вивчення навчальної дисципліни «Практикум із соціального обслуговування населення в об'єднаних територіальних громадах» - сформувати у здобувачів розуміння особливостей й переваг організації системи соціальної підтримки вразливих верст населення в ОТГ через впровадження моделі інтегрованих соціальних послуг. Вивчення цієї дисципліни надасть можливість студентам здійснювати роботу в ОТГ, здійснюючи підбір оптимальних форм і методів соціального обслуговування.

Програмні компетентності навчання

Вивчення навчальної дисципліни «Практикум із соціального обслуговування населення в об'єднаних територіальних громадах»  передбачає застосування таких загальних та фахових компетентностей:

Загальні компетентності:

ЗК 01 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

ЗК 05 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово у професійній діяльності

Спеціальні компетентності:

СК 01 Здатність до використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціального забезпечення (для наукових програм).

СК 04 Здатність організовувати роботу з підготовки нормативно-правових документів управління системою соціального захисту.

СК 08 Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти

 Очікувані результати навчання з дисципліни

Програмні результати вивчення курсу «Практикум із соціального обслуговування населення в об'єднаних територіальних громадах»

ПРН 09 Формувати та підтримувати цілеспрямовані, професійні взаємини з широким колом людей, представниками різних спільнот і організацій, аргументувати, переконувати, вести конструктивні переговори, результативні бесіди та дискусії, толерантно ставитися до альтернативних думок.

ПРН 16 Аналізувати ефективність реалізації соціально-економічної підтримки населення та здійснювати відповідну корекцію в межах напряму діяльності.