Мета вивчення навчальної дисципліни: сприяти естетичному розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва; готувати студента до організації та проведення індивідуального навчання учнів гри на музичному інструменті та здійснення спільної інструментально-виконавської діяльності школярів в умовах класно-позакласної та позашкільної роботи.

Взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами навчального плану підготовки фахівців: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, концертмейстерський клас, оркестровий клас, ансамблева гра.

Перелік компетентностей:

вільне використання системи історико-теоретичних, методичних знань з  музичної інструментально-виконавської педагогіки, мистецтвознавства, музикознавства, художньої культури, технології виховної, організаційної, художньо-творчої роботи дитячих інструментальних колективів в загальноосвітніх та позашкільних  закладах;

-   уміння застосовувати сучасні освітні технології, в тому числі і  музично-інформаційні, для забезпечення якості навчально-виховного процесу в середніх загальноосвітніх  та позашкільних мистецьких закладах;

- здатність відчувати й демонструвати емоційну чутливість, рефлексію, ціннісне ставлення до  музичних творів, здійснювати активне сприймання, запам’ятовування, збереження, відтворення й художньо-педагогічне тлумачення  змісту і смислу  творів мистецтва;

- застосування методів ідентифікації,  діагностування, корекції особистісного й музично-виконавського (художнього) розвитку  учнів,  педагогічний супровід процесів соціалізації та професійного самовизначення  художньо обдарованих учнів, підготовку їх до свідомого вибору життєвого шляху.

 Сфера реалізації здобутих компетентностей під час працевлаштування: вчитель середнього навчально-виховного закладу; викладач музичного інструменту в спеціалізованому навчальному закладі; організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми.