Мета вивчення навчальної дисципліни: сприяти естетичному розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва; готувати студента до організації та проведення індивідуального навчання учнів гри на музичному інструменті та здійснення спільної інструментально-виконавської діяльності школярів в умовах класно-позакласної та позашкільної роботи.
Взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами навчального плану підготовки фахівців: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, концертмейстерський клас, оркестровий клас, ансамблева гра.
Перелік компетентностей:
- вільне використання системи історико-теоретичних, методичних знань з музичної інструментально-виконавської педагогіки, мистецтвознавства, музикознавства, художньої культури, технології виховної, організаційної, художньо-творчої роботи дитячих інструментальних колективів в загальноосвітніх та позашкільних закладах;
- уміння застосовувати сучасні освітні технології, в тому числі і музично-інформаційні, для забезпечення якості навчально-виховного процесу в середніх загальноосвітніх та позашкільних мистецьких закладах;
- здатність відчувати й демонструвати емоційну чутливість, рефлексію, ціннісне ставлення до музичних творів, здійснювати активне сприймання, запам’ятовування, збереження, відтворення й художньо-педагогічне тлумачення змісту і смислу творів мистецтва;
- застосування методів ідентифікації, діагностування, корекції особистісного й музично-виконавського (художнього) розвитку учнів, педагогічний супровід процесів соціалізації та професійного самовизначення художньо обдарованих учнів, підготовку їх до свідомого вибору життєвого шляху.
Сфера реалізації здобутих компетентностей під час працевлаштування: вчитель середнього навчально-виховного закладу; викладач музичного інструменту в спеціалізованому навчальному закладі; організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми.
- Викладач: Карташова Жанна