Метою викладання дисципліни «Підходи та принципи географічного

районування» є формувати у здобувачів вищої освіти науково-світоглядних

уявлень про навколишній світ, структуру, закономірності будови,

функціонування, динаміки та еволюції геокомплексів, проблеми їх

територіальної диференціації тощо.

Навчальна дисципліна забезпечить професійно методичну підготовку

майбутніх викладачів географічних дисциплін. Майбутні фахівці отримають

знання: з основ природної організації ландшафтів в умовах антропогенного

навантаження; з особливостей будови основних структурних компонентів

ландшафту, процесів та явищ, які характерні для окремих територій (районів,

регіонів). Виховання поваги до рідної землі та народу, а також толерантного

ставлення до природи Землі як домівки людства.

Основними завданнями навчальної дисципліни є:

 ознайомити з теорією та методологією географічного районування;

 дати уявлення про цілі географічного районування;

 ознайомити з системою таксономічних одиниць районування;

 ознайомити з вітчизняним і зарубіжним досвідом регіоналізації;

 навчити прийомам і методам природничої та економічної

регіоналізації;

 подальший розвиток теорії і методології географічного районування.