Навчальна дисципліна "Акмеологічні технології зростання соціального працівника" передбачає формування у студентів мотивації до професійного зростання в соціальній сфері. Суттєвою частиною змісту дисципліни виступає обґрунтування специфіки форм і методів діагностики професійної зрілості студентів, розкриття особливостей проведення психодіагностичного дослідження особистісної зрілості, формування прагнення до професійного саморозвитку.

Мета курсу: удосконалити особистість майбутнього фахівця, допомогти в досягненні вершини професійного розвитку, ознайомити з технологіями професійного самовдосконалення і зростання. Вивчення даного курсу надає можливість студентам оволодіти системою технологічних основ акмеологічного дослідження, сприятиме формуванню у студентів мотивації до професійного зростання. Вивчення акмеологічних технологій професійного зростання передбачає ознайомлення з акмеологічними моделями професійного зростання працівників соціальної сфери, методами діагностики професійної зрілості та технологіями її розвитку.  

Основні завдання дисципліни:

теоретичні: знати діагностичну та технологічну основу професійного самовдосконалення;

практичні: сформувати вміння та навики використання психодіагностичних методик визначення особистісної та професійної зрілості та методів і прийомів її розвитку.

Програмні компетентності навчання

Вивчення навчальної дисципліни «Акмеологічні технології зростання соціального працівника» передбачає застосування таких загальних та фахових компетентностей:

Загальні компетентності:

1.                     Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної  мети

2.                     Здатність планувати та управляти часом

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

1.                     Здатність використовувати методи акмеології, акмеологічних технологій для підвищення власного професійного і особистісного потенціалу

 

 

2.                     Очікувані результати навчання з дисципліни

1.                Уміти об’єктивно оцінювати власні професійні можливості, цілеспрямовано їх розвивати, створювати умови ефективного професійного саморозвитку.

2.                Уміти будувати власні амеологічні моделі соціального працівника, застосовувати діагностичні методи акмеології, використовувати акмеологічні технології підвищення власного професійного та особистісного акме.