Опанувати успішну модель саморозвитку особистості
можна під час тренінгу особистісного зростання. Основне завдання тренінгу
особистісного зростання полягає в гармонізації особистості, подоланню
внутрішніх перешкод, що заважають ефективному самовизначенню, використанню
внутрішніх ресурсів, розвитку спонтанності і розкритті творчого потенціалу
людини. Тренінг особистісного зростання
сприяє вирішенню проблем, особливо, серед молоді. Важливим він є для майбутніх
соціальних працівників, професійна діяльність яких передбачає інтерактивну
взаємодію та роботу з людьми у складних життєвих обставинах.
Мета курсу: формування в учасників компетенцій, необхідних для мобілізації внутрішніх резервів психіки для особистісного розвитку, вироблення навичок впевненої поведінки, розвиток особистості, що сприяє особистісному росту і максимальному використанню свого потенціалу в житті й у професійній діяльності.
Програмні компетентності навчання
Вивчення навчальної дисципліни «Тренінг особистого зростання соціального працівника» передбачає застосування таких загальних та фахових компетентностей:
Загальні компетентності:
ЗК 11 Здатність працювати в команді.
ЗК 12 Здатність до міжособистісної взаємодії.
Спеціальні (фахові) компетентності:
ФК 18 Здатність використовувати методи акмеології, акмеологічних технологій для підвищення власного професійного і особистісного потенціалу
ФК 23 Здатність оцінювати результати та якість професійної діяльності у сфері соціальної роботи.
Програмні результати навчання:
ПРН 22 Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі міждисциплінарної команди фахівців.
- Викладач: Дідик Наталя Михайлівна