Метою викладання цього курсу є:

-       вивчення предмета і оволодіння методикою проведення ігор в логопедичній роботі з дітьми з різними мовленнєвими вадами;

-       виховання та перевиховання осіб з порушеннями мовленнями, попередження мовленнєвих розладів під час гри.

Основні завдання:

1)    пізнавальні

-     ознайомити студентів з історією виникнення ігор, їх видами;

-     ознайомити студентів з нетрадиційними методами проведення ігор в логопедичній роботі та їх практичним використанням;

2)    навчальні:

-     навчити обирати ефективні методики проведення гри та використовувати в своїй роботі (професійній діяльності);

-     навчити студентів враховувати індивідуальні та психофізіологічні особливості дітей під час створення ігрових ситуацій;

-     формувати у студентів уміння правильно підбирати ігри з врахуванням мовленнєвого діагнозу та етапів корекційної роботи;

3)    розвивальні:

-     навчити проводити ігри з дітьми з різною мовленнєвою патологією.

Студенти повинні знати: структуру, природу і мету усунення мовленнєвих порушень, основні питання теорії ігор, різновиди дитячих ігор, умови для правильної організації і використання ігор в логопедичній роботі, принципи підбору ігор при різних видах мовленнєвих порушень, що забезпечує розвиток тих чи інших функцій.

Студенти повинні вміти: організовувати і проводити ігри в процесі логопедичної роботи з урахуванням принципів кваліфікації дефекту, вікового, індивідуального підходу і т.д.