Метою вивчення дисципліни «Маркетинг» є
формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу,
набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринку з урахуванням
задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Основними завданнями дисципліни є:
ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингу;
набуття практичних навичок вирішення маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;
виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності економічних суб’єктів.
Предметом курсу «Маркетинг» є загальні закономірності розвитку маркетингу в ринкових умовах, система маркетингу підприємства.