Метою вивчення дисципліни «Маркетинг» є формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

Основними завданнями дисципліни є:

ознайомлення   студентів    з    відповідними    поняттями,    категоріями, системами та алгоритмами маркетингу;

набуття   практичних  навичок   вирішення   маркетингових   завдань  та виконання відповідних функцій;

виховання   здатності   до   творчого   пошуку   напрямків   та   резервів удосконалення маркетингової діяльності економічних суб’єктів.

Предметом  курсу  «Маркетинг»  є   загальні  закономірності   розвитку маркетингу в ринкових умовах, система маркетингу підприємства.