1. Мета вивчення навчальної дисципліни у контексті підготовки фахівців певної спеціальності. Її взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами навчального плану підготовки фахівців.
Метою навчальної дисципліни «Віртуальне моделювання»: є формування у студентів навичок роботи з Тривимірним графічним редактором. Розширюються уявлення студентів про векторної і растрової графіку, про алгоритми 3D моделювання.
2. Перелік компетентностей, здобуття яких гарантуватиме вивчення даної дисципліни. Сфера реалізації здобутих компетентностей під час працевлаштування.
- застосовувати 3D графіку для побудови складних моделей і їх подальшої візуалізації;
- оперування знаннями про останні технології створення 3D сцен на основі фото, полігонального моделювання, текстурування та ін.
- Уміти створювати сферичні розгортки 3ds сцен .
- Розвинути просторову уяву, творчі здібності у студентів
- · Віртуальна реальність
- · VR об’єкти
- · Віртуальні тури
- · Програмне забезпечення для моделювання
- · Онови 3D моделювання в SketchUp.
- · Прийоми роботи в редакторах
- · 3D фотосканування.
- · Моделювання 2D об’єктів
- · Моделювання архітектури
- · Моделювання інтер'єру
- · Моделювання інтер’єрів SweetHome 3D.
- · Моделювання персонажів
- · Візуалізація віртуальних об'єктів
- · Візуалізація анімації
5. Форма семестрового контролю – залік.
6. Інформація про науково-педагогічних працівників, які забезпечуватимуть викладання цієї навчальної дисципліни
Підгурний Іван Станіславович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри
- Викладач: PIDHURNYY Ivan by Picxart