Мета курсу – забезпечити основи теоретичної та практичної підготовки студентів до навчання польської мови у профільній середній школі, а також:

·                    сформувати у студентів знання теоретичних основ навчання навчання польської мови у профільній середній школі і усвідомлення комплексного і прикладного характеру методики як науки;

·                    ознайомити студентів з історією розвитку методики, найвідомішими у сучасному світі методичними системами, підходами і тенденціями навчання  польської мови;

·                    сформувати у студентів на основі засвоєних теоретичних знань професійно-методичні вміння вчителя іноземних мов; визначати і застосовувати методи, форми, прийоми і засоби навчання і контролю відповідно до умов і цілей навчання;

·                    розвивати творче методичне мислення студентів під час розв’язання різноманітних практичних завдань.

·                    озброїти майбутніх спеціалістів методичною термінологією і навичками її доцільного вживання у процесі педагогічної діяльності.

 

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

·                    основні поняття і категорії методики навчання польської мови ;

·                    теорію вправ для навчання польської мови у профільній середній школі;

·                    сучасні підходи до формування в учнів іншомовної комунікативної компетенції;

·                    інноваційні методичні технології навчання польської мови;

·                    форми, види і способи контролю і оцінювання рівня сформованості компетенцій;

·                    основні організаційні форми реалізації навчально-виховного процесу;

·                    основи планування навчально-виховного процесу з польськоїмови.

 

У результаті опанування дисципліни студенти повинні вміти:

·                    визначати й аналізувати цілі, зміст, принципи, методи і прийоми навчання польської мови у профільній середній школі;

·                    аналізувати, обирати й ефективно використовувати навчально-методичні комплекси навчання польської мови у профільній середній школі;

·                    аналізувати, обирати й ефективно використовувати вправи різних типів і видів;

·                    формувати в учнів іншомовну комунікативну компетенцію;

·                    використовувати у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції інноваційні методичні технології;

·                    контролювати і оцінювати рівень сформованості всіх складників іншомовної комунікативної компетенції;

·                    планувати й реалізовувати різні форми організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в початковій, основній і старшій школі.