Мета курсу – забезпечити основи теоретичної та практичної підготовки студентів до навчання польської мови у профільній середній школі, а також:
· сформувати у студентів знання теоретичних основ навчання навчання польської мови у профільній середній школі і усвідомлення комплексного і прикладного характеру методики як науки;
· ознайомити студентів з історією розвитку методики, найвідомішими у сучасному світі методичними системами, підходами і тенденціями навчання польської мови;
· сформувати у студентів на основі засвоєних теоретичних знань професійно-методичні вміння вчителя іноземних мов; визначати і застосовувати методи, форми, прийоми і засоби навчання і контролю відповідно до умов і цілей навчання;
· розвивати творче методичне мислення студентів під час розв’язання різноманітних практичних завдань.
· озброїти майбутніх спеціалістів методичною термінологією і навичками її доцільного вживання у процесі педагогічної діяльності.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
· основні поняття і категорії методики навчання польської мови ;
· теорію вправ для навчання польської мови у профільній середній школі;
· сучасні підходи до формування в учнів іншомовної комунікативної компетенції;
· інноваційні методичні технології навчання польської мови;
· форми, види і способи контролю і оцінювання рівня сформованості компетенцій;
· основні організаційні форми реалізації навчально-виховного процесу;
· основи планування навчально-виховного процесу з польськоїмови.
У результаті опанування дисципліни студенти повинні вміти:
· визначати й аналізувати цілі, зміст, принципи, методи і прийоми навчання польської мови у профільній середній школі;
· аналізувати, обирати й ефективно використовувати навчально-методичні комплекси навчання польської мови у профільній середній школі;
· аналізувати, обирати й ефективно використовувати вправи різних типів і видів;
· формувати в учнів іншомовну комунікативну компетенцію;
· використовувати у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції інноваційні методичні технології;
· контролювати і оцінювати рівень сформованості всіх складників іншомовної комунікативної компетенції;
· планувати й реалізовувати різні форми організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в початковій, основній і старшій школі.
- Викладач: Стахнюк Наталія