Педагогіку як науку, як напрямок формування та розвитку освітньої сфери суспільства і як навчальну дисципліну, неможливо вивчити без практичної роботи організаційного та планового характеру, а також без поглибленого вивчення наукової літератури. Це можливо лише за умови наближення педагогічної дійсності і практики до життя, на основі застосування здобутих теоретичних знань на практичних заняттях, при підготовці ділових та рольових ігор, участі в них, розв’язанні педагогічних задач, тестів, ситуацій.

У цілому навчальна програма дисципліни “Управління навчальною та виховною діяльністю” створена у відповідності з нормативними вимогами підготовки фахівців, що викладені у законодавчих та нормативних документах про професійну освіту. Її зміст орієнтує студентів магістратури не тільки на творче засвоєння педагогічних знань, а й на вироблення умінь, навичок і бажання самостійного навчання, оволодіння новою інформацією, уміння використовувати отримані знання на практиці.