Статус
дисципліни: нормативна.
Передумови для вивчення дисципліни: вивченню дисципліни “Новітня історія країн Європи і Америки (1945 – до сьогодення)” передували такі освітні компоненти як “Історія України”, “Нова історія країн Європи та Америки”, “Нова історія країн Азії та Африки”, “Новітня історія країн Європи та Америки (1918–1945)”. Їх вивчення дозволило сформувати у здобувачів вищої освіти систему знань про сутність та особливості соціально-економічного й суспільно-політичного розвитку країн Європи та Америки другої половини XX – перших десятиліть XXI ст., а також співставляти їх з подібними процесами в історії України зазначеного періоду.
Програмні компетентності навчання:
– критичне усвідомлення взаємозв’язку між фактами, подіями, явищами і процесами у минулому та сучасності;
– знання закономірностей та особливостей соціально-економічного й суспільно-політичного розвитку європейського континенту доби середньовіччя;
– знання хронології і понятійного апарату.
Очікувані результати навчання з дисципліни:
– володіння професійними навичками синтезу, аналізу, порівняння, переходу від абстрактного до конкретного при вивченні історичних фактів і явищ;
– вміння з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки подій і явищ вітчизняної й світової історії; прогнозувати і моделювати альтернативні варіанти розгортання історичних подій;
– володіти навичками роботи із джерельним матеріалом, використовувати його при висвітленні тих чи інших питань;
– відтворювати основний зміст окремих питань (проблем) вітчизняної та світової історії;
– пояснювати за допомогою цивілізаційного методу особливості історичного розвитку країн Європи та Америки;
– вміння визначити значення політичних, економічних, культурних, духовних чинників в історичному процесі.
7. Засоби діагностики результатів навчання: оцінювання усних відповідей на семінарських заняттях, поточні самостійні роботи за результатами попередньо вивченої теми, проведення тестування, МКР, написання рефератів, складання іспиту.
- Викладач: Юга Олександр