Опис (анотація): Креатив у рекламі і PR – дисципліна, яка передбачає вивчення основних технологій креативу в галузі реклами та зв’язків з громадськістю, набуття практичних навичок створення творчих проєктів.
Тип: цикл дисциплін професійної підготовки (вибіркова).
Термін вивчення: 4 курс (8 семестр).
Кількість кредитів: 4,5 кредити ECTS: всього 135 год., з них 46 год. аудиторних: 46 лабораторних занять.
Викладацький склад: кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Колупаєва О. М.
Мета курсу: ознайомити студентів із принципами та технологіями креативу в сфері реклами та зв’язків з громадськістю; вивчити застосування креативу в друкованій рекламі, телевізійній рекламі, радіорекламі та Інтернеті; сформувати вміння та навички просування конкретного продукту (особи, підприємства, організації тощо); виробити практичні професійні навички в галузі креативу.
Основні завдання дисципліни:
1) генерувати нові ідеї при створенні текстового та аудіовізуального контенту;
2) оволодіти сучасними знаннями в галузі реклами та ПР;
3) набути навички демонстрування власних рекламних проєктів;
4) оволодіти навичками візуальної комунікації, вмінням поєднувати візуальні й текстуальні контенти.
Результати навчання: студенти мають знати основні принципи, завдання та функції рекламного креативу; особливості формування стратегій реклами та методів розробки рекламної ідеї; схеми побудови рекламних звернень і розробки рекламних кампаній; принципи, закони та інструменти дизайну, які використовуються у рекламі. Студенти мають уміти створювати та використовувати власні креативні ідеї у розробці теле-, радіореклами, Інтернет-реклами та візуальної реклами; оцінювати якість та ефективність реалізації рекламного креативу; створювати і реалізовувати власні креативні рекламні проекти; здійснювати дизайн реклами для різних носіїв.
Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, бесіда, створення та розв'язання проблемних ситуацій, дискусії, моделювання практичних ситуацій тощо.
Методи оцінювання: поточне усне опитування, написання самостійних робіт, письмове тестування.
Розподіл балів, що присвоюються студентам:
Поточний контроль |
Самостійна робота |
Модульна контрольна робота |
Екзамен |
20 балів |
10 балів |
30 балів |
40 балів |
Форма підсумкового контролю: екзамен.
Перелік основної літератури:
1. Ангелов А. Практическая режиссура кино. М. : Издательство «Deluxe», 2013. 172 c.
2. Гоян В.В. Журналістська творчість на телебаченні: монографія. К. : Київський університет, 2011. 319 с.
3. Рабигер М. Режиссура документального кино. М. : ГИТР, 2006. 543 c.
4. Сащук Г.М. Вступ до спеціальності: Телевізійна журналістика. К.: Грамота, 2010. 184 с.
5. Сербенська О. А., Бабенко В. В. Основи телетворчості: практикум. Львів: ПАІС, 2007. 112 с.
6. Утилова Н. И. Монтаж: Учеб. пособие для студентов вузов. М. : Аспект Пресс, 2004. 171 с.
7. Шаповал Ю.Г. Поетика телевізійної журналістики. Львів : Вид. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003.
8. Ширман Р. Телевізійна режисура. Майстер-клас. К., 2004. 197 с.
9. Цвик В.Л. Телевизионная журналистика: история, теория, практика : учеб. пособие. М. : Аспект Пресс, 2004. 303 с.
10. Яковець А. В. Телевізійна журналістика: теорія і практика: підручник. К. : Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2007. 240 с.
Мова викладання: українська.
- Викладач: Волковинський Олександр
- Викладач: Голуб Ольга Сергіївна