Опис (анотація): Креатив у рекламі і PR дисципліна, яка передбачає вивчення основних технологій креативу в галузі реклами та зв’язків з громадськістю, набуття практичних навичок створення творчих проєктів.

Тип: цикл дисциплін професійної підготовки (вибіркова).

Термін вивчення: 4 курс (8 семестр).

Кількість кредитів: 4,5 кредити ECTS: всього 135 год., з них 46 год. аудиторних: 46 лабораторних занять.

Викладацький склад: кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Колупаєва О. М.

Мета курсу: ознайомити студентів із принципами та технологіями креативу в сфері  реклами та зв’язків з громадськістю; вивчити застосування креативу в друкованій рекламі, телевізійній рекламі, радіорекламі та Інтернеті; сформувати вміння та навички просування конкретного продукту (особи, підприємства, організації тощо); виробити практичні професійні навички в галузі креативу.

Основні завдання дисципліни:

1)      генерувати нові ідеї при створенні текстового та  аудіовізуального контенту;

2)      оволодіти сучасними знаннями в галузі реклами та ПР;

3)      набути навички демонстрування власних рекламних проєктів;

4)      оволодіти навичками візуальної комунікації, вмінням поєднувати візуальні й текстуальні контенти.

Результати навчання: студенти мають знати основні принципи, завдання та функції рекламного креативу; особливості формування стратегій реклами та методів розробки рекламної ідеї; схеми побудови рекламних звернень і розробки рекламних кампаній; принципи, закони та інструменти дизайну, які використовуються у рекламі. Студенти мають уміти створювати та використовувати власні креативні ідеї у розробці теле-, радіореклами, Інтернет-реклами та візуальної реклами; оцінювати якість та ефективність реалізації рекламного креативу; створювати і реалізовувати власні креативні рекламні проекти; здійснювати дизайн реклами для різних носіїв.

Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, бесіда, створення та розв'язання проблемних ситуацій, дискусії, моделювання практичних ситуацій тощо. 

Методи оцінювання: поточне усне опитування, написання самостійних робіт, письмове тестування.

Розподіл балів, що присвоюються студентам:

Поточний

контроль

Самостійна

робота

Модульна контрольна робота

Екзамен

20

балів

10

балів

30

балів

40

балів


Форма підсумкового контролю
: екзамен.

Перелік основної літератури:

1.      Ангелов А. Практическая режиссура кино. М. : Издательство «Deluxe», 2013. 172 c.

2.      Гоян В.В. Журналістська творчість на телебаченні: монографія. К. : Київський університет, 2011. 319 с.

3.      Рабигер М. Режиссура документального кино. М. : ГИТР, 2006. 543 c.

4.      Сащук Г.М. Вступ до спеціальності: Телевізійна журналістика. К.: Грамота, 2010. 184 с.

5.      Сербенська О. А., Бабенко В. В. Основи телетворчості: практикум. Львів: ПАІС, 2007. 112 с.

6.      Утилова Н. И. Монтаж: Учеб. пособие для студентов вузов. М. : Аспект Пресс, 2004. 171 с.

7.      Шаповал Ю.Г. Поетика телевізійної журналістики. Львів : Вид. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003.

8.      Ширман Р. Телевізійна режисура. Майстер-клас. К., 2004. 197 с.

9.      Цвик В.Л. Телевизионная журналистика: история, теория, практика : учеб. пособие. М. : Аспект Пресс, 2004. 303 с.

10.  Яковець А. В. Телевізійна журналістика: теорія і практика: підручник. К. : Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2007. 240 с.

Мова викладання: українська.