Опис (анотація): Новітні медіа –  дисципліна, яка теоретично і практично готує студентів до професійної журналістської та рекламної діяльності, зокрема створення мультимедійного журналістського  та рекламного контенту. Новітні медіа досліджує специфіку стилю, структури журналістського твору, форми подачі інформації в мережі Інтернет.

Тип: дисципліна вільного вибору студента..

Термін вивчення: 2 курс (4 семестр).

Кількість кредитів: 3 кредити ECTS: всього 120 год., з них 40 год. аудиторних: 20 год. лекційних, 20 год. практичних занять.

Викладацький склад: кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри журналістики Колупаєва О. М.

Мета курсу: забезпечити  теоретичну та практичну підготовку, що передбачає формування знань про поняття «новітні медіа», їх особливості, взаємодію з традиційними медіа; отримання знань про поняття «конвергентна журналістика»; формування навичок створення мультимедійних текстів для різних медійних платформ.

Основні завдання дисципліни:

1)      ознайомити студентів з поняттям та особливостями «новітніх медіа»;
2)      ознайомити студентів з поняттям та особливостями функціонування конвергентної журналістики;
3)      навчити студентів користуватися програмним забезпеченням по створенню відео, аудіо;
4)      надати дієві інструменти створення якісного мультимедійного тексту для онлайн-медіа;
5)      засвоїти основні методи та прийоми створення мультимедійного тексту, організовувати і планувати підготовку до його створення.

Результати навчання: студенти мають знати основні відмінності новітніх медіа від традиційних; основні принципи роботи конвергентних медіа; значення понять «інтерактивність» та «гіпертекстуальність» методи використання відкритих джерел інформації – онлайн баз даних, особливості роботи програмами по створенню відео та аудіо. Студенти мають уміти знайти потрібну інформацію для створення журналістського тексту для онлайн ЗМІ; користуватися мультимедійними інструментами по створенню аудіо, відео та інфографіки; знаходити теми для мультимедійних текстів; створювати мультимедійні новини; створювати та редагувати власні тексти мультимедійних матеріалів.

Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, бесіда, створення та розв'язання проблемних ситуацій, дискусії, моделювання практичних ситуацій в аудиторії тощо. 

Методи оцінювання: поточне усне опитування, написання самостійних робіт, письмове тестування.

Розподіл балів, що присвоюються студентам:

Поточний

контроль

Самостійна

робота

Модульна контрольна робота

Залік

40

балів

10

балів

50

балів

100

балів

 

Форма підсумкового контролю: залік.

Мова викладання: українська.


New Media

Description (abstract): New media is a discipline that theoretically and practically prepares students for professional journalistic activity, including the creation of multimedia journalistic and advertising content. New media explores the specifics of style, structure of journalistic and advertising texts, forms of information submission on the Internet.

Type: cycle of professional training disciplines (optional).

Period of study: year 2 (semester 4).

Number of credits: 3 ECTS credits: 120 hours total, 40 hours instructor-led classes: 20 hours lectures, 20 hours practical classes.

Teaching staff: Candidate of Philological Sciences, Associate Professor at the Department of Journalism Olena Kolupayeva.

The purpose of the course: to provide theoretical and practical training, which involves the formation of knowledge about the concept of "new media", their features, interaction with traditional media; understanding the concept of "convergent journalism"; developing multimedia text creation skills for different media platforms.

The main goals of the discipline:

1) to introduce students to the concept and features of the new media;

2) to acquaint students with the concept and features of convergent journalism;

3) teach students how to use video, audio creation software;

4) provide effective tools for creating high quality multimedia texts for online-media;

5) learn the basic methods and techniques of creating multimedia text.

Learning results: Students need to know the main differences between new media and traditional media; basic principles of work of convergent media; the importance of the concepts of "interactivity" and "hypertextuality" methods of using open sources of information - online databases, features of programs for creating video and audio content. Students should be able to find the information they need to create journalistic and advertising text for online media; use multimedia tools for creating audio, video and infographics; find themes for multimedia texts; create multimedia news; create and edit their own multimedia texts.

Methods of teaching: teacher’s explanation, conversation, creation and solving problem situations, discussions, modeling of practical situations in the classroom etc.

Assessment methods: oral examination, projects, written testing.

Distribution of points assigned to students:

Current control

Individual work

Modular control

Credit

40

points

10

points

50

points

100

points

 

 

 

 

Form of final control: credit.

Teaching language: English.