Навчальна дисципліна удосконалює здатність володіти базовими уявленнями про ареал, ендемізм, реліктовість, конкретну флору, зональне поширення та географічні зони світу; основні завдання та методи зоогеографічних досліджень; механізми обміну речовин та енергії в біоценозі; систему розподілу біотичних категорій; основні риси природних екосистем суходолу та Світового океану, їх біотичну характеристику; напрямки охорони тварин. Визначати ареали поширення флори і рослинності, характеризувати типи ареалів, проводити систематичний, хорологічний, фітоценотичний аналізи; визначати основні ознаки флористичного районування Землі. Вільно працювати з фізичною та зоогеографічною картою; моделювати екосистеми в залежності від природно-кліматичних умов; розкривати сутність основних біогеографічних законів та приводити приклади їх прояву у розподілі та поширенні рослинних і тваринних організмів на земній кулі; використовувати знання із географії рослин та зоогеографії для організації школярів під час природоохоронних заходів; працювати з навчальною та навчально-методичною літературою.
Формування вищезазначених компетентостей сприятиме ефективному функціонуванню майбутніх фахівців у навчальному та професійному середовищі, мобільності і конкурентоспроможності на ринку праці.
- Викладач: Гордій Наталія Михайлівна
- Викладач: Рубановська Наталія