Сучасна реклама і PR
Опис (анотація): Сучасна реклама і PR – навчальна дисципліна, предметом вивчення якої є особливості й тенденції розвитку сучасної реклами та сучасного паблік рілейшнз.
Тип: дисципліни професійної підготовки (нормативна).
Термін вивчення: 2 курс (3 семестр).
Кількість кредитів: 5 кредитів ECTS: всього 150 год., з них: денна форма навчання – 60 год. аудиторних: 30 год. лекційних, 30 год. практичних занять.
Викладацький склад: кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри журналістики Громик Л.І.; кандидат філологічних наук, асистент кафедри журналістики Лівіцька О.В.
Мета курсу: засвоєння студентами особливостей реклами та PR на сучасному етапі розвитку соціальних комунікацій в Україні та за кордоном, оволодіння знаннями теоретичних і практичних параметрів сучасної реклами та PR-технологій.
Основні завдання дисципліни:
1) дати студентам чітке розуміння суті та принципів рекламної та PR-діяльності як видів масовокомунікаційної діяльності;
2) дати знання про сучасний рекламний процес та функції усіх його учасників;
3) розкрити основні тенденції розвитку сучасних реклами та PR в Україні та світі;
4) дати поняття про основні новітні технології та техніки у сфері реклами та PR;
5) ознайомити з психологічними аспектами дії реклами та PR, сучасними маніпулятивними технологіями та прийомами.
Результати навчання: знання: суті та принципів сучасної рекламної та PR-діяльності, основних понять і термінів сучасної реклами та PR; видів сучасної реклами та їх використання в практиці; системи сучасних маркетингових комунікацій у рекламі; психологічних аспектів сучасної реклами та PR; методів і прийомів створення сучасної реклами та сучасного PR; уміння: застосовувати на практиці набуті теоретичні знання; характеризувати рекламні та PR-комунікації; визначати різновиди сучасних рекламних і PR-технологій.
Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, бесіда, створення та розв’язання проблемних ситуацій, опрацювання наукової літератури, дискусії, творчі завдання, підготовка презентацій тощо.
Методи оцінювання: поточне усне опитування, творчі завдання, самостійна робота, модульна контрольна робота тощо.
Розподіл балів, що присвоюються студентам:
Денна форма навчання |
||||
Поточний контроль |
Модульна контрольна робота |
Самостійна робота |
Іспит |
Сума |
30 балів |
20 балів |
10 балів |
40 балів |
100 балів |
Форма підсумкового контролю: іспит.
Перелік основної літератури:
1. Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Київ : МАУП, 2005. 440 с.
2. Божкова В. В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2009. 200 с.
3. Владимирська А., Владимирський П. Реклама : навч. посіб. Київ : Кондор, 2009. 334 с.
4. Джефкінс Ф. Реклама : практ. посіб. Київ : Знання, 2008. 565 с.
5. Королько В. Г., Некрасова О. В. Зв’язки з громадськістю: наукові основи, методика, практика. Київ : Києво-Могилянська академія, 2009. 831 с.
6. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент : навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київ : КНЕУ, 2002. 200 с.
7. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2007. 224 с.
8. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій. Київ : МАУП, 2002. 240 с.
9. Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. 320 с.
10. Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз : навч. посіб. Київ : Знання, 2006. 327 с.
11. Ромат Є. В. Основи реклами : навч. посіб. Київ : Студцентр, 2006. 288 с.
12. Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : підручник. Суми : Університетська книга, 2013. 367 с.
13. Трухімович С.В. Реклама. Конспект копірайтера. Львів : ЛА «Піраміда», 2009. 96 с.
14. Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф : монографія. Харків, 2010. 352 с.
15. Хамініч С. Ю. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія. Дніпропетровськ : Маковецький, 2011. 143 с.
Мова викладання: українська.