Сучасна реклама і PR

 

Опис (анотація): Сучасна реклама і PR – навчальна дисципліна, предметом вивчення якої є особливості й тенденції розвитку сучасної реклами та сучасного паблік рілейшнз.

Тип: дисципліни професійної підготовки (нормативна).

Термін вивчення: 2 курс (3 семестр).

Кількість кредитів: 5 кредитів ECTS: всього 150 год., з них: денна форма навчання – 60 год. аудиторних: 30 год. лекційних, 30 год. практичних занять.

Викладацький склад: кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри журналістики Громик Л.І.; кандидат філологічних наук, асистент кафедри журналістики Лівіцька О.В.

Мета курсу: засвоєння студентами особливостей реклами та PR на сучасному етапі розвитку соціальних комунікацій в Україні та за кордоном, оволодіння знаннями теоретичних і практичних параметрів сучасної реклами та PR-технологій.

Основні завдання дисципліни:

1)   дати студентам чітке розуміння суті та принципів рекламної та PR-діяльності як видів масовокомунікаційної діяльності;

2)   дати знання про сучасний рекламний процес та функції усіх його учасників;

3)   розкрити основні тенденції розвитку сучасних реклами та PR в Україні та світі;

4)   дати поняття про основні новітні технології та техніки у сфері реклами та PR;

5)   ознайомити з психологічними аспектами дії реклами та PR, сучасними маніпулятивними технологіями та прийомами.

Результати навчання: знання: суті та принципів сучасної рекламної та PR-діяльності, основних понять і термінів сучасної  реклами та PR; видів сучасної реклами та їх використання в практиці; системи сучасних маркетингових комунікацій у рекламі; психологічних аспектів сучасної реклами та PR; методів і прийомів створення сучасної реклами та сучасного PR; уміння: застосовувати на практиці набуті теоретичні знання; характеризувати рекламні та PR-комунікації; визначати різновиди сучасних рекламних і PR-технологій.

Методи викладання дисципліни: усне слово викладача, пояснення, бесіда, створення та розв’язання проблемних ситуацій, опрацювання наукової літератури, дискусії, творчі завдання, підготовка презентацій тощо.

Методи оцінювання: поточне усне опитування, творчі завдання, самостійна робота, модульна контрольна робота тощо.

Розподіл балів, що присвоюються студентам:

 

Денна форма навчання

Поточний

контроль

Модульна контрольна робота

Самостійна

робота

Іспит

Сума

30

балів

20

балів

10

балів

40

балів

100 балів

 

Форма підсумкового контролю: іспит.

Перелік основної літератури:

1.        Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Київ : МАУП, 2005. 440 с.

2.        Божкова В. В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2009. 200 с.

3.        Владимирська А., Владимирський П. Реклама : навч. посіб. Київ : Кондор, 2009. 334 с.

4.        Джефкінс Ф. Реклама : практ. посіб. Київ : Знання, 2008. 565 с.

5.        Королько В. Г., Некрасова О. В. Зв’язки з громадськістю: наукові основи, методика, практика. Київ : Києво-Могилянська академія, 2009. 831 с.

6.        Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент : навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київ : КНЕУ, 2002. 200 с.

7.        Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2007. 224 с.

8.        Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій. Київ : МАУП, 2002. 240 с.

9.        Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. Ростов-на-Дону : Феникс, 2001. 320 с.

10.    Почепцов Г. Г. Паблік рілейшнз : навч. посіб. Київ : Знання, 2006. 327 с.

11.    Ромат Є. В. Основи реклами : навч. посіб. Київ : Студцентр, 2006. 288 с.

12.    Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : підручник. Суми : Університетська книга, 2013. 367 с.

13.    Трухімович С.В. Реклама. Конспект копірайтера. Львів : ЛА «Піраміда», 2009. 96 с.

14.    Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф : монографія. Харків, 2010. 352 с.

15.    Хамініч С. Ю. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія. Дніпропетровськ : Маковецький, 2011. 143 с.

 Мова викладання: українська.