АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Зарубіжна реклама і PR

 

1. Мета вивчення навчальної дисципліни у контексті підготовки фахівців певної спеціальності. Її взаємозв’язок з іншими навчальними дисциплінами навчального плану підготовки фахівців.

Мета вивчення дисципліни «Зарубіжна реклама і PR» полягає у тому, щоб сформувати у студентів загальне поняття про функціонування міжнародного комунікаційного середовища; засвоїти міжнародні кодекси рекламної та PR- діяльності; надати знання, які допомогли б майбутнім фахівцям підвищити ефективність їх практичної діяльності в рекламному бізнесі і ПР-компаніях; сформувати практичні навички щодо можливої участі в міжнародних фестивалях та конкурсах в комунікаційному просторі.

Вивчення дисципліни пов’язано з багатьма іншими навчальними дисциплінами навчального плану підготовки фахівців.

 

2. Перелік компетентностей, здобуття яких гарантуватиме вивчення даної навчальної дисципліни. Сфера реалізації здобутих компетентностей під час працевлаштування.

Вивчення дисципліни "Зарубіжна реклама і PR" дозволить оволодіти такими компетентностями: Інформаційною (знання специфіки створення і функціонування ЗМІ та забезпечення ефективної взаємодії з ними; здатність ефективно обрання медіаносіїв (телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама, інтернет); можливості складання та компанування медіаплану; уміння комбінувати всі види медіабаїнгу для досягнення оптимального результату рекламної та PR-кампаній). Комунікативною (здатність до письмової та усної комунікації рідною мовою; культура мовлення; готовність до професійного спілкування іноземною мовою; здатність працювати в команді; здатність до пояснення й переконання; сформованість власного стилю спілкування;вільне оперування засобами невербальної комунікації (знакові системи, зовнішність, міміка, жести, манера поведінки тощо); культура мовлення, комунікабельність, толерантність, артистичність; здатність до публічної діяльності). Управлінською (розуміння основного алгоритму менеджерської діяльності (планування, організація, мотивація, контроль); уміння планувати, впроваджувати та супроводжувати рекламні та PR-кампанії розроблені для державних організацій, комерційних структур, неурядових (некомерційних) об’єднань; володіння методиками оцінювати ефективність рекламної та PR.

 

3. Зміст навчальної дисципліни за модулями та темами.

Модуль 1. Міжнародна практика реклами та PR

Тема 1. Вплив глобалізації на комунікаційний ринок.

Тема 2. Глобальні складності в коммунікації. Мовні, культурні розбіжності.

Тема 3. Маркетингові помилки при виводі ТМ на зарубіжний ринок.

Тема 4. Особливості зарубіжної креативної реклами та PR.

Тема 5. Міжнародні кодекси рекламної практик. Моожливоість використання іноземного досвіду для України.

Тема 6. PR-кодекси з етики та їх вплив на комунікаційні процеси (міжнародна практика).

Тема 7. Міжнародні коммунікаційні холдинги.

Тема 8. Основні міжнародні фестивалі та конкурси.

 

 

4. Обсяг вивчення навчальної дисципліни: 5 кредитів, год. всього 150, ауд. – 60 год., з них — лекційних 30, сем. – 30, самост. – 90 год.

5. Форма семестрового контролю — екзамен.

 

6. Інформація про науково-педагогічних працівників, які забезпечуватимуть викладання цієї навчальної дисципліни (прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання).

Викладання цієї навчальної дисципліни забезпечуватимуть 

Волковинський Олександр Сергійович, доктор філологічних наук, професор; 

Голуб Ольга Сергіївна, асистент, магістр журналістики.

 

7. Перелік основної літератури.

1.       Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.: Пер. з англ. / Доп. і ред. Д. Ядіна. — Київ, 2001. 456 с.

2.       Дэвис Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика: Пер. с англ. Москва, 2003. 864 с.

3.       Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент. Київ, 1999.

4.       Международный кодекс рекламной практики / Пер. с англ. Н. В. Гениной, В. Е. Демидова. Київ, 1995.

5.       Мова В. В. Реклама в системі маркетингу: Опорний конспект лекцій. Київ, 2004. 118 с.

6.       Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність. Київ, 2002. 240 с.

7.       Обритько Б. А. Рекламний менеджмент: Конспект лекцій. Київ, 2000. 120 с.