«Спеціальні методики навчання дітей з інтелектуальними порушеннями: ручної праці та образотворчої діяльності», є дисципліною професійної підготовки на вивчення якої передбачається 120 год., з яких для денної форми навчання: 48 аудиторних год. (20 лекц. год., 28 лабор. год.), 72 год. самостійної роботи. За результатами навчання студент оволодіє основними компетентностями, необхідними розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі професійної  підготовку корекційних педагогів.

       Мета вивчення навчальної дисципліни - є  формування професійних якостей майбутнього викладача образотворчого мистецтва та ручної праці шляхом вивчення науково-теоретичних основ методики викладання та вироблення власного стиль викладання образотворчого мистецтва та ручної праці, не обмежуючись тематикою. Тому до курсу запропоновані різноманітно варіанти з певною структурою та системою викладання уроків образотворчого мистецтва та ручної праці.


Метою викладання навчальної дисципліни «Клініка інтелектуальних порушень» є формування у студентів системи знань про причини вроджених і набутих інтелектуальних порушень, їх патогенезу, клініки, профілактики та лікування. 

«Тренінг особистісного зростання вчителя-дефектолога» є нормативною дисципліною професійної підготовки. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг особистісного зростання вчителя-дефектолога» є засвоєння студентами теоретичних знань про особливості та закономірності особистісного зростання, підготовка студентів до організації і здійснення процесу професійно-особистісного зростання вчителів-дефектологів, формування у студентів готовність до здійснення ролі тренера.

Навчання з дисципліни «Охорона праці в галузі» має на меті забезпечити фахову підготовку майбутніх фохівців для створення безпечних умов навчання та праці усіх учасників навчально-виховного процесу.

Засвоївши програму навчальної дисципліни спеціалісти (магістри) за відповідними напрямами підготовки, спеціальностями та спеціалізаціями мають бути здатними вирішувати професійні завдання з урахуванням вимог охорони праці та володіти такими основними професійними компетенціями з охорони праці. Курс розроблено з урахуванням положень Національної доктрини розвитку освіти, Законів України «Про вищу освіту», «Про охорону праці», типоваї навчальної програми з «Охорони праці в галузі» та інших нормативних документів освітньої галузі.