Метою викладання навчальної дисципліни  «Туризмологія» є  узагальнення накопичених знань в період вивчення туризмознавчих дисциплін, створення цілісної уяви про туризм як соціальний інститут, як певну форму природно-суспільного буття та життєдіяльності людини, що подорожує.
Основними завданнями викладання навчальної дисципліни «Туризмологія» є:
·        визначити сутність теорії туризму як інноваційної наукової соціоекономічної та гуманітарної дисципліни;
·        розкрити у понятійний спосіб основні смислові значення туризму, ознайомити з його словниково-категоріальним апаратом;
·        систематизувати наукові підходи до розуміння феномену туризму, з’ясувати ґенезу та еволюцію туризмологічного знання, визначити зміст основних туризмологічних концепцій;
·        осмислити структуру туризмологічного знання, його системну архітектоніку, органічну узгодженість всіх частин;
·        з’ясувати функції туризмологічного знання, його суспільне призначення;
·        виявити діалектику зв’язків між теорією та практикою туристської діяльності.


Метою викладання навчальної дисципліни «Туристична політика зарубіжних країн» є формування теоретичних, професійних знань і практичних навичок щодо умов та принципів формування зарубіжних і національних програм розвитку туризму; технології впровадження методів туристичної політики країни; організації та особливостей функціонування національних туристичних організацій; забезпечення сталого розвитку туризму в країні.


Метою викладання навчальної дисципліни «Туристична політика зарубіжних країн» є здобути теоретичні знання і набути практичні навички в галузі туризму як складової сучасної зовнішньоекономічної діяльності, а також отримати майбутніми фахівцями професійних знань у сфері світової та національної туристичної політики, її видів, механізмів формування, прийняття і виконання.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Інноваційні технології в туризмі» є ознайомлення студентів із теоретичними основами інноваційного менеджменту в туризмі, розроблення та запровадження інноваційного туристичного продукту, використання інноваційних технологій в його формуванні, обслуговуванні туристів; застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів; формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.