- Teacher: Марусей Тетяна
Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічне управління туристичним бізнесом (стратегічний менеджмент, стратегічний маркетинг)» є формування знань у студентів щодо теоретичних основ стратегічного управління в туризмі, ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції, набуття практичних навичок використання методик стратегічного аналізу, розроблення стратегій та вміння використовувати необхідний інструментарій стратегічного менеджменту в конкретній ситуації при розробленні управлінських рішень.
- Teacher: Людмила Матвейчук
Метою викладання курсу «Ділові комунікації та протокольні заходи в готельно-ресторанній справі» є формування у студентів навичок виконувати організаційні та управлінські функції в процесі діяльності закладів готельного і ресторанного господарств з дотриманням вимог ділового та дипломатичного протоколу, набуття навичок з розв’язання проблемних ситуацій в процесі ділового спілкування з представниками іноземних держав в готельно-ресторанному бізнесі, набуття навичок з забезпечення належного рівня якості послуг у закладах готельно-ресторанного бізнесу при обслуговуванні представників іноземних держав.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Ділові та протокольні заходи в готельно-ресторанній справі» є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:
- загальні принципи сучасного дипломатичного та ділового протоколів;
- організація і техніка ділового спілкування згідно протоколу;
- планування та проведення ділових переговорів з зарубіжними партнерами;
- національні особливості спілкування при встановленні міжнародних зв’язків;
- характеристика дипломатичних і міжнародних організацій за кордоном;
- основні види та особливості дипломатичного спілкування;
- організація та обслуговування ділових та офіційних прийомів.
- Teacher: Марусей Тетяна
- Teacher: Олійник Ольга
Метою вивчення дисципліни є набуття студентами сучасних теоретичних знань щодо реінжинірингу
бізнес-процесів, методики його здійснення, ролі інформаційних технологій у
процесі реінжинірингу, набуття практичних вмінь і навичок щодо застосування
різних підходів до реінжинірингу бізнес-процесів, підготовка
висококваліфікованого спеціаліста, який буде спроможний забезпечити високий
рівень ефективності та конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової
економіки.