Метою викладання навчальної дисципліни «Стратегічне управління туристичним бізнесом (стратегічний менеджмент, стратегічний маркетинг)» є формування знань у студентів щодо теоретичних основ  стратегічного управління в туризмі, ознайомлення з сучасними методами і прийомами роботи в умовах галузевої конкуренції, набуття практичних навичок використання методик стратегічного аналізу, розроблення стратегій та вміння використовувати необхідний інструментарій стратегічного менеджменту в конкретній ситуації при розробленні управлінських рішень.


Метою  викладання курсу «Ділові комунікації та протокольні заходи в готельно-ресторанній справі» є формування у студентів навичок виконувати організаційні та управлінські функції в процесі діяльності закладів готельного і ресторанного господарств з дотриманням вимог ділового та дипломатичного протоколу, набуття навичок з розв’язання проблемних ситуацій в процесі ділового спілкування з представниками іноземних держав в готельно-ресторанному бізнесі, набуття навичок з забезпечення належного рівня якості послуг у закладах готельно-ресторанного бізнесу при обслуговуванні представників іноземних держав.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Ділові та протокольні заходи в готельно-ресторанній справі» є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:

-         загальні принципи сучасного дипломатичного та ділового протоколів;

-         організація і техніка ділового спілкування згідно протоколу;

-         планування та проведення ділових переговорів з зарубіжними партнерами;

-         національні особливості спілкування при встановленні міжнародних зв’язків;

-         характеристика дипломатичних і міжнародних організацій за кордоном;

-         основні види та особливості дипломатичного спілкування;

-         організація та обслуговування ділових та офіційних прийомів.


Метою вивчення дисципліни є набуття студентами сучасних теоретичних знань щодо реінжинірингу бізнес-процесів, методики його здійснення, ролі інформаційних технологій у процесі реінжинірингу, набуття практичних вмінь і навичок щодо застосування різних підходів до реінжинірингу бізнес-процесів, підготовка висококваліфікованого спеціаліста, який буде спроможний забезпечити високий рівень ефективності та конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової економіки.