Предмет вивчення дисципліни: забезпечення високого рівня теоретичних знань та практичних навичок пакування та зберігання товарів.

Мета вивчення навчальної дисципліни – надання студентам теоретичних та практичних знань у галузі тарного господарства та упакування товарів, необхідних для успішної діяльності товарознавця в сучасних умовах господарювання.

Завдання:

- оволодіння основними поняттями електронної комерції;

- ознайомлення з новітніми інформаційними технологіями;

- набуття практичних навичок по використанню електронної комерції у професійній діяльності.

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний і модульний контроль (100 балів)

Залік

Змістовий модуль 1

(50 балів)

Змістовий модуль 2

(50 балів)

100

Поточний контроль

ІНДЗ

МКР

Поточний контроль

Сам. роб.

МКР

20 балів

5 балів

25 балів

20 балів

5 балів

25 балів


Предмет вивчення дисципліни: науково-теоретичні засади товарознавства та споживчі властивості товарів виробничо-технічного призначення , що зумовлюють їх споживчу цінність і здатність задовольняти потреби споживачів.

Мета вивчення навчальної дисципліни – формування системи спеціальних теоретичних знань та практичних навичок для вирішення основних завдань торговельної діяльності, що пов’язані з організацією роботи і комерційною діяльністю щодо закупівлі і реалізації свіжих плодів та овочів і продуктів їх переробки, зерноборошняних, кондитерських, смакових, м’ясних, молочних, яєчних і рибних товарів, харчових жирів відповідного асортименту, рівня якості і купівельної спроможності.

Завдання:

- вміти орієнтуватись в груповому і внутрішньогруповому асортименті товарів рослинного походження та тваринного походження та супутніх товарах,

- визначати якість за органолептичними і фізико-хімічними показниками;

- вміти користуватися нормативною документацією;

- вміти розпізнавати дефекти продукції;

- здатність оцінити стан та перспективи ринку зерноборошняних, плодоовочевих, кондитерських, смакових, м’ясних, яєчних, рибних, молочних товарів та харчових жирів;

- здатність визначити та надати характеристику груповому і внутрішньогруповому асортименту товарів рослинного походження та тваринного походження ісупутніх товарах;

- здатність визначити якість харчових продуктів за органолептичними і фізико-хімічними показниками відповідно вимог нормативно-технічної документації.

ЗМ 1. Товарознавство харчових продуктів рослинного походження:

Теоретичні основи товарознавства продовольчих товарів.

Зерно і продукти його переробки.

Плодоовочеві товари та продукти їхньої переробки.

Крохмаль, цукор, мед та кондитерські товари.

Смакові товари.

ЗМ 2. Товарознавство харчових продуктів тваринного походження:

Жирові продукти.

Молоко і молочні товари.

М’ясо та м’ясні товари.

Риба і рибні товари.

Спеціальні (фахові) компетентності:

- Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницьких, торговельних і біржових структурах.

- Здатність застосовувати знання і практичні навички щодо аналізу, планування, організації роботи та управління оптових та роздрібних торговельних структур, їх товарооборотом, товарними запасами, товарним забезпеченням, матеріально-технічними і трудовими ресурсами, витратами та доходами.

- Здатність аргументувати вибір методів розв’язання спеціалізованих задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.

- Здатність обирати й використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних та біржових структур.

- Здатність виявляти, визначати й оцінювати ознаки, властивості і показники якості продукції та послуг, що впливають на рівень забезпечення вимог споживачів у сфері гостинності.

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний і модульний контроль (100 балів)

Залік

Змістовий модуль 1

(50 балів)

Змістовий модуль 2

(50 балів)

100

Поточний контроль

ІНДЗ

МКР

Поточний контроль

Сам. роб.

МКР

20 балів

5 балів

25 балів

20 балів

5 балів

25 балів