
Мета вивчення навчальної дисципліни – формування системи знань, вмінь та практичних навик щодо використання творчого підходу (креативного мислення) при прийнятті економічних та управлінських рішень, розв’язання економічних задач.
Компетентності навчання: пояснювати концепції розвитку креативної економіки та креативних індустрій; проявляти навики креативного мислення та застосовувати техніки стимулювання творчої діяльності; проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання в умовах формування креативного середовища; розробляти креативні проєкти економічного розвитку на мікрорівні; використовувати інструментарій креативного менеджменту; застосовувати аналітичний та інформаційно-цифровий інструментарій для розробки нестандартних, креативних управлінських рішень.
Очікуванні результати навчання з дисципліни: здатність охарактеризувати сутність, особливості формування та показники розвитку креативної економіки; здатність досліджувати та аналізувати тренди розвитку креативних індустрій; здатність розуміти нормативно-правові та інституційні основи економічних відносин у креативній економіці; здатність до організації різних форм підприємництва в креативних індустріях та управління ними; здатність до міжособистісної взаємодії та командної роботи; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; навики використання інформаційних та цифрових технологій щодо розробки креативних рішень тощо.
- Teacher: Леонідівна-Боднарчук Тетяна
- Teacher: Ткачук Віталій
Рівень вищої освіти
перший
Ступінь вищої освіти
бакалавр
галузь знань 07 Управління та адміністрування
спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Товарознавство: товарознавство непродовольчих товарів» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів для студентів денної і заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Тип дисципліни. Дисципліна відноситься до професійної підготовки, нормативна.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: науково-теоретичні засади товарознавства та споживчі властивості непродовольчих товарів, що зумовлюють їх споживчу цінність і здатність задовольняти потреби споживачів.
Міждисциплінарні зв’язки: хімія та основи екології, методологія і організація наукових досліджень, управління безпечністю товарів, експертиза товарів, пакування та зберігання товарів.
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів:
1. Теоретичні основи товарознавства.
2. Товарознавство непродовольчих товарів.
Метою викладання навчальної дисципліни «Товарознавство: товарознавство непродовольчих товарів» є надання студентам системи знань щодо наукових основ формування системного підходу до пізнання товару, щодо принципів і методів теоретичного товарознавства товарів широкого споживання, закономірностей формування споживних властивостей непродовольчих товарів, якості та асортименту непродовольчих товарів, факторів їх формування, контролю і зберігання непродовольчих товарів, обігу і споживання, конкурентоспроможності непродовольчих товарів, кодування та маркування.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Товарознавство: товарознавство непродовольчих товарів» є:
· засвоєння ролі товарознавства, як наукової дисципліни у розвитку суспільства;
· вивчення єдиної технічної та соціальної політики в галузі товарознавства;
· опанування основ теорій, товарознавчих категорій та методів пізнання в товарознавстві;
· ознайомлення з класифікацією та характеристикою споживних властивостей непродовольчих товарів;
· засвоєння понять про якість товару, факторів, що впливають на якість непродовольчих товарів під час їх товаропросування до споживача та методів її дослідження;
· ознайомлення з дефектами, причинами їх виникнення та шляхами їх попередження;
· встановлення взаємозв’язку між поняттями якості та конкурентоспроможності непродовольчих товарів;
· опанування основами систем класифікації товарів, сутністю кодування товарів;
· вивчення основних положень щодо інформації про товар: визначення, функції та класифікація.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
– категорії, поняття, терміни; визначення і класифікації, що стосуються конкретних груп непродовольчих товарів;
– фактори формування асортименту, властивостей і якості товарів у сфері виробництва; вимоги споживачів до властивостей, асортименту і рівня якості непродовольчих товарів;
– нормативно-технічні документи;
– методи випробувань і контролю якості;
– правила користування товарами і умови їхнього зберігання;
– вимоги до маркування та кодування непродовольчих товарів.
вміти:
– вивчати, аналізувати і оцінювати умови сфери споживання конкретних груп товарів; фактори формування вимог споживачів до асортименту і рівня якості, прогнозувати оцінку непродовольчих товарів споживачем; обґрунтовувати ціну відповідно до споживчої цінності товарів; прогнозувати їхню конкурентоспроможність;
– користуватися нормативно-технічними документами; оцінювати непродовольчі товари відповідно до вимог споживачів і соціально-економічного прогресу країни;
– виявляти, визначати та оцінювати ознаки, властивості і показники якості матеріалів та виробів, що впливають на рівень забезпечення вимог споживачів;
– консультувати покупців з питань вибору непродовольчих товарів, їх раціонального використання, з правилами користування та догляду за ними, умовами досягнення ефективності споживання.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 150 години / 5 кредитів ECTS.
Загальні компетентності:
ЗК02. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК06. Здатність пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Фахові компетентності:
СК05. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності.
СК07. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації підприємницьких, торговельних та біржових структур.
- Teacher: Буторіна Вероніка