Мета: вивчення дисципліни полягає у формуванні у майбутніх фахівців умінь та компетенцій у нормуванні антропогенного навантаження на природне середовище, нормуванні якості природних сфер, екологічному нормуванні антропогенного навантаження на природне середовище, що характеризуються методичними підходами до проблем екологічного нормування, показників нормування забруднюючих речовин у повітрі, ґрунті та водних об'єктах, а також в усвідомленому оцінюванні нормативів екологічної безпеки, проведенні нормування впливу техногенних об'єктів на природне середовище й нормування викидів і скидів.
- Teacher: Гордій Наталія Михайлівна
Програма вивчення навчальної дисципліни «Екологічна генетика» укладена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 10 Природничі науки, спеціальність 101 Екологія.
Мета дисципліни «Екологічна генетика»:
забезпечення набуття знань і умінь по генетичних аспектах охорони біосфери; формування уявлень про дію забруднювачів навколишнього середовища на генетичні структури і процеси
Оволодіння теоретичною базою та практичними навичками є необхідною умовою для формування висококваліфікованих спеціалістів.
- Teacher: Любинський Олександр
Метою викладання навчальної дисципліни «Гідробіологія»
є
ознайомлення студентів із основним об’єктом дослідження гідробіології –
водяними екологічними системами, їх структурними та функціональними
особливостями, без знання яких неможливе раціональне використання біологічних
ресурсів, охорона гідросфери від забруднення, наукове прогнозування її стану.
- Teacher: Федорчук Іван
Метою викладання навчальної дисципліни «Гідрологія»
є формування первинних знань із гідрології для раціонального й комплексного
використання водних ресурсів у національному господарстві, вирішення проблем
екології й охорони природи; ознайомлення студентів із основним об’єктом
дослідження гідрології – водяними екологічними системами, їх структурними та
функціональними особливостями, без знання яких неможливе раціональне
використання біологічних ресурсів, охорона гідросфери від забруднення, наукове
прогнозування її стану.
- Teacher: Федорчук Іван
Мета вивчення навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» ˗ формувати в майбутніх фахівців уміння досконалого володіння українською літературною мовою в професійній сфері, виробити навички студіювання особливостей фахової мови, розвивати культуру мовлення.
- Teacher: Дзюбак Наталія
Мета викладання навчальної дисципліни «Екологія людини та соціуму» – навчити студентів усвідомлювати людину невід’ємним елементом природного світу, враховувати і раціонально, без негативних наслідків, використовувати його закономірності і взаємозалежності.
Найголовніше завдання дисципліни – надання студентам знання та уяви про екологію людини, як про комплексний міждисциплінарний науковий напрям, що досліджує закономірності взаємодії популяцій людей з навколишнім середовищем, проблеми розвитку народонаселення у процесі цієї взаємодії, проблеми цілеспрямованого керування збереженням та розвитком здоров’я населення.
- Teacher: Тютюнник Оксана Сергіївна